- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,561
ben MotoGP ye giderken benim 150T1 ile giderken 2 yerde mola ile(toplanma merkezleri) geri gelirken direk geldim... gidiş dönüş 197 km yol yaptım... dönerken hiç problem yapmadı ve gece hava soğtmalı motorlar tam performans çalışıyo bilginiz olsun...ben gece yolculuğu yapıyorum bulunduğum yer itibari ile... motor belirli bri gazda gidince normalden daha az ses çıkartarak gidiyooo......
ASYA150T1
150cc motor
9ph
gerisine gerek varmı??
ASYA150T1
150cc motor
9ph
gerisine gerek varmı??