Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
kktc girne lapta dağları eteklerinde biraz viraja yatalım dedik ilk başta korumalrımızn hepsinin tam olduğunu hatta fazlası olduğunu , kameranın çekminin biraz aşağı doğru baktığını biliyoruz ve sizlerden özür diliyoruz çekim ceptel kamerası ile kaskın içinden çekim yapıldığından dolayı o şekilde .
https://rapidshare.com/files/2318202280/10032012.mp4
http://www.youtube.com/watch?v=rP_5sODr3Po&list=LLtXJQ35pCeTnENhPTv63_WQ&feature=mh_lolz
https://rapidshare.com/files/2318202280/10032012.mp4
http://www.youtube.com/watch?v=rP_5sODr3Po&list=LLtXJQ35pCeTnENhPTv63_WQ&feature=mh_lolz