scooter a yapabileceğimiz basit performance upgradeleri

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
mondial50tt' Alıntı:
50TT de ibre 80km/h gösteriyor 75 rahat yapıyor(şiddetli rüzgar olmazsa) bu arada dün seksen yaptım ama her zaman olmuyor

nasıl yapıyosun rahat 75 anlamadım. bende 110ft var 105 yaptım ama rampa aşağı düz yolda 85-90 anca diyor.

50tt yi kullandım ben kalkışta motor ağlıyor yav. ayrıca pist gibi yolda denedik 55 yapıyor. ne derseniz inanmam çükü kullandım.

50tt 75 yaparsa benim motor ibreyi kırar tekrar döner :queen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
RAPTOR666' Alıntı:
yılmaz doorusun valla olmuyo bu eniyisi alacan bitane daylan yada runner ama aç karnımızı zor doyuruyoz :) onu nasıl alalım

yada en temizi bitane speed fıght zaten ilk çıktığından beri hastayım o motora
RAPTOR Bende 5 senedir speedfight2 var çok memnunum 30000km lastikleri ve km teli dışında hiç bişeyini değiştirmedim.Yaza ALLAH nasip kısmet ederse almanyadan 120cc silindir,piston,grank ve karbüratör getirticem 1000TL falan tutuyo rektefiye ediceme yeni modifiyeli parçaları kullanmak en güzeli.:cat:
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
ylmzz
55 deyince ciddi ciddi gülesim geldi .ben motorumun rodajını iyi tamamladım ayrıca burada kullanan bi arkadaş var o da seksen yaptığını söyledi serviise bakım için gelen 50 TT lerden birini serviste kullanmış 80 yapmış (serviste calısan söyledi) yani yapabiliyor .ben de 50TT kullandım ,kullanıyorum 4500km deyim ve de memnunum . ayrıca senin motorla benimkisi farklı benimki scooter seninki cup burada kimseye yalan borcum yok!!!!!!:)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Arkadaşlar konuyu dağıymayalım herkes kendince haklıdır.Herkesin fikrine saygı duyuyorum :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
ozi2002' Alıntı:
RAPTOR Bende 5 senedir speedfight2 var çok memnunum 30000km lastikleri ve km teli dışında hiç bişeyini değiştirmedim.Yaza ALLAH nasip kısmet ederse almanyadan 120cc silindir,piston,grank ve karbüratör getirticem 1000TL falan tutuyo rektefiye ediceme yeni modifiyeli parçaları kullanmak en güzeli.:cat:
kardeş senni motorum max hızı kaç,yakıt tüketimi nasıl şuan ve 120cc silindirden soora ne bekliyosun ayrıca 2. el tamiz bitane kaça buluruz ve sıfırı nekadar :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
RAPTOR666' Alıntı:
kardeş senni motorum max hızı kaç,yakıt tüketimi nasıl şuan ve 120cc silindirden soora ne bekliyosun ayrıca 2. el tamiz bitane kaça buluruz ve sıfırı nekadar :silent: :silent: :silent:
Hacım max:120km,150-200ykr yakıyo.Komple 120cc olunca 150km sürat ve 22-25hp güç bekliyorum.motorun ayrodinamik yapısı akranlarının en iyisi olduğu için 150km sürati kaldırabileceğini düşünüyorum.Sıfırı 4400 ytl,temiz ikinci el modeline ve km sine göre 1500-2500 ytl arasında.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
sağolasın. ayrodinamiği hakketem mükemmel bide aprilla verdı bunun gibi yapısı olan bişii 50 lik ama 150liklere taş çıkartır al o motoru ne takarsan tak kaldırır işte ama bizimkiler pek kaldırmaz ben bi kayışlarla oynamayı düşünüyom küçük kayış takarım belki geç hızlanır ama son sürat artar ve az yakar dikkatli kullanınca
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
41
ya arkadaslar bu hava ayarını iyi bir ustaya yaptırırsak max hız + kac olur misa l 5 km extra gibi...vede çok mu benzin yer..yoksa alakası mı yok
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
mootorun normal hızına ulaşır yani motor normalde 120 mi yapıyo hava filtresi kirlendimi diyelim 100 e düştü hava filtresini değiştirir yada o meşhur süngerlerden bi ayar çekersin ozaman gene 120 yapar
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
25
japon kayış + egsoz + performans buji + hava filtresi + şanzımanın ordaki kötü bilye deişimi daha iyi dönmelerini saglayan iyi bilyeler
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
kayışın markası olurmu ? ben de değiştirmeyi düşünüyorum da. bi de iridyum bujiler varmış az pahalıymış görmedim de başka forumlardan duydum onu deniycem. kayış ve bujiyi değiştirince 105e çıksak yeter bana.şuan 85lerdeyiz :)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
64
Benimkinede 85 km yı geçirtemiyorum,arkadasımda var benım motordan aynısı 110 görüo düzde,nası bi iş bu anlamadım.ama herşey rodajını zamanında güzel yapmakla bitiyo.biz gittik asıldık motoru alır almaz,üstüne üstlük yağsız bıraktık krank kırdı sonrada bu hallere düştük :pr:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
topikleri karıştırdıgım için yanlış yere yanlış bilgi yazmışım :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence 50tt yi fazla zorlama sonucta çin malı onlar narin yaratıklardır
şirin olan 1 şeyden hırçınlık bekleyemezssinki yani o motor ekonomi için üretildi
biraz seri birazdaha saglam 1 şey istiyorsan kanuni hussar 125 al derim
5-10 km fazla görücem diye ne motoru nede kendini zorla
bende 2.el hussar aldım 90 görüyo kalkısta patinaj cekiyo biraz maddiyatı
düzeltirsem son hız için bişeyler yapacam ama motorumdan çok memnunum cok atak neyse basını sısırdım benim düşüncem bunlar gerisi sana kalmıs
ALLAH kaza bela vermesin hayırlı sürüsler..

hans kardesim modifiye yapmak istersen motorun kayısı,:) variator,:) eksoz,:)
karbüratör,:) hava filitresi gibi mekanik parcalarında:mrgreen:
yada ön far içine angeleye,:)
orta sehpa altına yerlestirilmiş neon tüpü,:) mavi kırmızı yada yeşil led park lambası,:) kadran içi renkli led ampuller,:) vede son olarak motoru 2 renk olarak boyatabilirsin,:) koltuk döşemesinin rengini degiştirebilirsin yada direksiyonu söküp bisiklet direksiyonu takabilirsin şimdilik aklıma bunlar geliyo sen bu saydklarımın içinden aklına yatanı yaptırabilirsin :cat::cat:
ayrıca arka çamurlugu iptal edersen sulu ıslak 1 zeminden geçersen arka
teker seni çamura bulandırıyo..:farao::farao:

artık bunları faaliyete gecirmek senin elinde:queen::queen:

hayırlı kazasız belasız sürüşler..:cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
varmı güncel modifiye yapan ? ekzozu ben de düşünüyorum da. hız artarmı artmazmı yakıt artarmı artmazmı ? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
varmı güncel modifiye yapan ? ekzozu ben de düşünüyorum da. hız artarmı artmazmı yakıt artarmı artmazmı ? :)


kardesim ybr alacaksan onlara harika modifiye gidiyo ama rokkoyu satmıcaksan
far içine angel eye simit flouresan koydur park ampullerini renkli led ampullerle
jantları boyat kadran içine renkli led tak krom kaplama perfomans egsozu tak bagaj içi ses sistemi yaptır mp3 çalar koydur sen bilirsin fikir benden yaptırmaı san kalmış jantlara yanıp sönen jed ampullerden tak 4ytl falan maviler iyi aydınlatıyo dikkat çeker.. kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
46
Acaba bosch bujiler nasıl? Kullananlar var mı? Dört tırnaklı buji motosikletlerde kullanılıyor mu?
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acaba benim 50 cc lige neyapsam r1 lastigi taktırıyım ilk olarak varmı baska fikri olan:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni hussarı 150 cc yaptım daha ne olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst