bence 50tt yi fazla zorlama sonucta çin malı onlar narin yaratıklardır
şirin olan 1 şeyden hırçınlık bekleyemezssinki yani o motor ekonomi için üretildi
biraz seri birazdaha saglam 1 şey istiyorsan kanuni hussar 125 al derim
5-10 km fazla görücem diye ne motoru nede kendini zorla
bende 2.el hussar aldım 90 görüyo kalkısta patinaj cekiyo biraz maddiyatı
düzeltirsem son hız için bişeyler yapacam ama motorumdan çok memnunum cok atak neyse basını sısırdım benim düşüncem bunlar gerisi sana kalmıs
ALLAH kaza bela vermesin hayırlı sürüsler..
hans kardesim modifiye yapmak istersen motorun kayısı,

variator,

eksoz,

karbüratör,

hava filitresi gibi mekanik parcalarında:mrgreen:
yada ön far içine angeleye,

orta sehpa altına yerlestirilmiş neon tüpü,

mavi kırmızı yada yeşil led park lambası,

kadran içi renkli led ampuller,

vede son olarak motoru 2 renk olarak boyatabilirsin,

koltuk döşemesinin rengini degiştirebilirsin yada direksiyonu söküp bisiklet direksiyonu takabilirsin şimdilik aklıma bunlar geliyo sen bu saydklarımın içinden aklına yatanı yaptırabilirsin :cat::cat:
ayrıca arka çamurlugu iptal edersen sulu ıslak 1 zeminden geçersen arka
teker seni çamura bulandırıyo..:farao::farao:
artık bunları faaliyete gecirmek senin elinde:queen::queen:
hayırlı kazasız belasız sürüşler..:cherry::cherry: