Schumacher motor tutkusundan vazgeçti

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yaş hafiften kemale erdi tabi.Eşşek yüküyle parayı kazandı,bu saatten sonra Şumi'cimi enduro yada touring paklar:cherry:.Hatta bu başlıktakilerin alayınada alır ve masrafları çekerse cümbür cemaat dünya turu yaparız ne güzel:mrgreen:.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
70
F1'de yarışırken de Schumi hayranıydım, futbol oynarken de, şimdi SBK'da da kesin hayranlıkla seyredeceğim kendisini...
Burdan yok 2 teker başka şeye benzemez gibi yorumlar yapması kolay, adamın yaşayan bir efsane olduğunu unutmamak lazım. Kendisinin sahip olduğu çalışma disiplini ve başarı hırsı dünyada en fazla 1-2 kişide daha vardır diye düşünüyorum :bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
f1 i bırak bi köşeye profesyonel yarış sürücüsü olmayı kolay bi şey ilan ettiniz ya helal olsun.

en kolay parkurlu mahalli tırmanma etabında burda atıp tutanın yarısı ikinci virajda uçurumun altında bulur kendini.

Hay ağzına sağlık,bi kaç mantıklı cvp dışında bakıyorumda herkes rossi....:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst