- Katılım
- 9 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,858
Şumi burada topic açıp hangi cc den başlamalıyım diye sorsaydı keşke...![]()
Evet en büyük hatasıda bu oldu zaten
Şumi burada topic açıp hangi cc den başlamalıyım diye sorsaydı keşke...![]()
Alman kalitesi farkı:rendeer:
bence doktora f1 schumiye'de motor verip birbirleriyle yarıştırmak lazım.
f1 i bırak bi köşeye profesyonel yarış sürücüsü olmayı kolay bi şey ilan ettiniz ya helal olsun.
en kolay parkurlu mahalli tırmanma etabında burda atıp tutanın yarısı ikinci virajda uçurumun altında bulur kendini.