Schumacher motor tutkusundan vazgeçti

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146

Formula 1'in efsane isimlerinden Michael Schumacher, hafta sonu başlamayı planladığı Alman Superbike Serisi'nde, iki ay önce geçirdiği kaza nedeniyle yarışmayacağını açıkladı.

İki ay önce geçirdiği kazada ölümden dönen Schumacher, kazanın etkisinden hala kurtulamadığı için hafta sonu başlamayı planladığı Alman Superbike Serisi'nde yarışmayacağını duyurdu.

İsviçre'nin Givrins bölgesinde konuyla ilgili bir basın toplantısı düzenleyen Schumacher, "Ne yazık ki planımı iptal ettim çünkü henüz hazır değilim" dedi.

Schumi, motor ve F1 yarışlarının birbirinden çok farklı olduklarını ve motor kullanmanın şu anda kendisi için daha zor olduğunu itiraf etti.

Schumacher geçtiğimiz yıl motosikletle birkaç antrenman turu yapmıştı. 40 yaşındaki Alman pilot, 7 kez F1'de dünya şampiyonu olarak rekor kırmış ve pistlerin efsane ismi olmuştu.

Kaynak:Türikye F1
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
eee öyle kolay değil işte bu motosiklet benzemez f1 e :)))
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Formula da pilotlardan daha çok arabalar yarışıyor, yetenek etkisi daha az. O virajlarda motoru yatırarak sollamak F1 direksiyonu sallamaya benzemiyor tabi.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Profosyonel olduğu için F1' i de bırakır Süperbike 'ı da, aslanım benim Şumi, Alman kalitesi farkı:rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Aslında motoru bırakmasın ama yarışları bıraksın.
Zevkine bi kaç motor alıp yolların keyfini çıkarabilir.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Allah bazi insanlara yetenegi fazladan veriyor.
Adam hiç ilgisi olmadigi motosiklet macerasinda, SBK pilotlarina yaklasan dereceler yapti.
Zamaninda motosiklete yonelmis olsa, muhtemelen kendisini MotoGp sampiyonu olarak taniyacaktik.
Ilerlemis yasina ragmen, becerisini takdir etmek gerekir.
Ben motosiklet isini, yarisacak kadar ciddiye alacagini hiç tahmin etmemistim.
Meger adam ciddiymis.
Dogrusu onu herhangi bir Gp de gormek isterdim.
Ama vaz geçme kararinda hakli bana gore.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah bazi insanlara yetenegi fazladan veriyor.
Adam hiç ilgisi olmadigi motosiklet macerasinda, SBK pilotlarina yaklasan dereceler yapti.
Zamaninda motosiklete yonelmis olsa, muhtemelen kendisini MotoGp sampiyonu olarak taniyacaktik.
Ilerlemis yasina ragmen, becerisini takdir etmek gerekir.
Ben motosiklet isini, yarisacak kadar ciddiye alacagini hiç tahmin etmemistim.
Meger adam ciddiymis.
Dogrusu onu herhangi bir Gp de gormek isterdim.
Ama vaz geçme kararinda hakli bana gore.

Yazıya bakılırsa vazgeçmemiş, ertelemiş.

Gelip türkiyede yarışsa istisnasız herkes deler.:p(Kenan hariç, malum o Türkiye'de yarışmıyor)

Bence pok atmamak lazım, F1'de kıl olurdum buna, ama şu mevzudan dolayı hayranıyım.:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
f1 i bırak bi köşeye profesyonel yarış sürücüsü olmayı kolay bi şey ilan ettiniz ya helal olsun.

en kolay parkurlu mahalli tırmanma etabında burda atıp tutanın yarısı ikinci virajda uçurumun altında bulur kendini.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Adam Motosiklet tutkusundan vazgeçmemiş, aksaklık yüzünden yarışa katılamayacağını bildirmiş, Ülkemin basını bukadar işte..
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
169
Henüz hazır değilim dediğine göre seneye Superbike şampiyonu bu adam.Hırsla çalışır şimdi :mrgreen:

Takdir ediyorum kendisini.Yetenek başka birşey adam doğuştan yarışcı.Ralli'de de görmek isteriz :mrgreen:

Edit : Şaka maka hepsinde şampiyon oluyomuş 3-5 sene içinde sen gör gırgırı :queen:
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
şumayer virajlara hızlı girmeyi sever tabikide virajda hata yapacaktı.
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
viraj tekniği süper ama baksana kontraya sanki süpermoto kullanıyo kamil...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst