Dün (07.09.2014) yolun sağından sağından ilerlerken kendini motorcu sanan geri zekalının biri arkamdan gaz açarak solumdan beni sollarken beni silme geçip sağa geçerek çıkış alarak diğer yola dönüş yaptı. O kadar dar anda ve tehlikeli bir geçiş yaptı ki sinirlerim tepeme çıktı ve kornaya basarak "Dikkatli ol" diye arkasından bağırdım. Kafasında kaskı bile olmayan kuş beyinli sözde motorcu durarak "Ne var lan" diyebilmesine karşı o an durup hem suçlu hem güçlü klasmanında biraz tartaklamak istedim ama şanslı ki arkamda eşim vardı.
Arkadaş anlamıyorum bunlar kendini ne b.k sannediyor. Kendi üç kuruşluk canını geçtim benim ve eşimin canınını tehlikeye atmana hakkın yok. Anlamıyorsan anlayacağın dilden anlatırım ::angry2::::whip::::cekic:: Ama ne yazıkki eşimin "bulaşma serserilere ne hali varsa görsün" sözü ve ısrarı ile yoluma devam ettim. O geri zekalı ise benden korktuda devam etti diye düşüne kalsın, halbu ki dönüp sataşmak için arkamdan bi gelsede; kasksız ve beyni olmayan kafasını asfalta sürterek kıvılcım çıkartsam diye hayaller kurmuştum ne güzelde :queen:
Neyse gene uzun yazdım ama şuan olayı hatırlayınca bile sinirim tepeme çıktı gene, açıkçası yediremedim
Olayın özeti; doğru düzgün motorcu kalmamış, bazı öküzlerin yüzünden bizde harcanıyoz işte!
Kalın sağlıcakla, iyi günler..