Saygi Görmek İstiyorsan Saygılı Olmayı Ögren

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Kimse alınmasın bende skuter kullanıcısıydım.

Şu trafikten skuterleri cıkardıgımızda herşey çok değişecek. inanın yada inanmayın
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
Bende bir gün yanımdan geçen hayabusa'lı dayının yanına yanaştım hafiften motosikleti süzdüm vizörü açtım güler yüzle motosikletiniz ve ekipmanınız güzel diyerek iyi dileklerde bulunacaktım ki, ben vizörü açar açmaz ne bakıyon lan dedi vizörü geri kapatıp önüme baktım hiç muhattap olmadım. Böyleleri sinir bozucu gerçekten birde apaçiler var hemen yarışmaya çalışanlar, onlar en kötüleri.
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
311
Dün (07.09.2014) yolun sağından sağından ilerlerken kendini motorcu sanan geri zekalının biri arkamdan gaz açarak solumdan beni sollarken beni silme geçip sağa geçerek çıkış alarak diğer yola dönüş yaptı. O kadar dar anda ve tehlikeli bir geçiş yaptı ki sinirlerim tepeme çıktı ve kornaya basarak "Dikkatli ol" diye arkasından bağırdım. Kafasında kaskı bile olmayan kuş beyinli sözde motorcu durarak "Ne var lan" diyebilmesine karşı o an durup hem suçlu hem güçlü klasmanında biraz tartaklamak istedim ama şanslı ki arkamda eşim vardı.
Arkadaş anlamıyorum bunlar kendini ne b.k sannediyor. Kendi üç kuruşluk canını geçtim benim ve eşimin canınını tehlikeye atmana hakkın yok. Anlamıyorsan anlayacağın dilden anlatırım ::angry2::::whip::::cekic:: Ama ne yazıkki eşimin "bulaşma serserilere ne hali varsa görsün" sözü ve ısrarı ile yoluma devam ettim. O geri zekalı ise benden korktuda devam etti diye düşüne kalsın, halbu ki dönüp sataşmak için arkamdan bi gelsede; kasksız ve beyni olmayan kafasını asfalta sürterek kıvılcım çıkartsam diye hayaller kurmuştum ne güzelde :queen:
Neyse gene uzun yazdım ama şuan olayı hatırlayınca bile sinirim tepeme çıktı gene, açıkçası yediremedim :)

Olayın özeti; doğru düzgün motorcu kalmamış, bazı öküzlerin yüzünden bizde harcanıyoz işte!

Kalın sağlıcakla, iyi günler..
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
114
sıkıştıran olursa kapısına tekmeyi gömün, arabadan inerse kafayı gömün. ben öyle yapıyorum
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Her gun halen yaya kaldirimindan giden motorculari gormekten biktim. Bugun bir tanesi sanki yoldaymis gibi en az 50 km hizla gidiyordu. Guzel bir beddua ettim kendisine...
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
bir yonden 2 milyara cinli motor satilirsa durum bu olur.... diger yonden maddi durumu kotu duyarli arkadaslarimiz motosikletten mahrum kalacak....:salut:
karisik bir durum ..... :pale: sonuc itibariyle milyarlik motorlarla bunlari yapanlarda var.... amaa o serseri cg ler yok mu onlar:pr::pr::pr:... depomdaki benzini dokup bujiiiiii atasim geliyor.. dittigiminnnn dittlllerrriiii :pl:
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün (07.09.2014) yolun sağından sağından ilerlerken kendini motorcu sanan geri zekalının biri arkamdan gaz açarak solumdan beni sollarken beni silme geçip sağa geçerek çıkış alarak diğer yola dönüş yaptı. O kadar dar anda ve tehlikeli bir geçiş yaptı ki sinirlerim tepeme çıktı ve kornaya basarak "Dikkatli ol" diye arkasından bağırdım. Kafasında kaskı bile olmayan kuş beyinli sözde motorcu durarak "Ne var lan" diyebilmesine karşı o an durup hem suçlu hem güçlü klasmanında biraz tartaklamak istedim ama şanslı ki arkamda eşim vardı.
Arkadaş anlamıyorum bunlar kendini ne b.k sannediyor. Kendi üç kuruşluk canını geçtim benim ve eşimin canınını tehlikeye atmana hakkın yok. Anlamıyorsan anlayacağın dilden anlatırım ::angry2::::whip::::cekic:: Ama ne yazıkki eşimin "bulaşma serserilere ne hali varsa görsün" sözü ve ısrarı ile yoluma devam ettim. O geri zekalı ise benden korktuda devam etti diye düşüne kalsın, halbu ki dönüp sataşmak için arkamdan bi gelsede; kasksız ve beyni olmayan kafasını asfalta sürterek kıvılcım çıkartsam diye hayaller kurmuştum ne güzelde :queen:
Neyse gene uzun yazdım ama şuan olayı hatırlayınca bile sinirim tepeme çıktı gene, açıkçası yediremedim :)

Olayın özeti; doğru düzgün motorcu kalmamış, bazı öküzlerin yüzünden bizde harcanıyoz işte!

Kalın sağlıcakla, iyi günler..
o dediginizin aynısını bugün yasadım
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Araba kullandığım zamanlar geliyor da aklıma. Kaç dominos kuryesini ezmekten son anda kurtulmuşumdur. Nereden çıkıyor, nereden geliyor anlamıyordum.

Şimdi işin içindeyim ama yine de anlamıyorum. Sanki motor durunca canları yanıyormuş gibi. Yol tıkalı kaldırıma çık, kaldırım yok bir arka sokağa geç vs. Tamam bu 30 dakika mevzusundan böyleler ama yine de can taşıyorsun. 15 liralık pizza için hayatını böyle riske atmamalısın.

Motosikletlilere salladık, şimdi sıra araçlarda. Yahu arkadaş, geldiğimi görüyorsun, göz göze geliyoruz ve yine de çıkıyorsun yola. Neden çıkıyorsun? Neden ışıklarda beklerken arkadan değdiriyorsun? Neden en ufak bir sağa yanaşmamda yanımda beliriyorsun? Viraj alayım diye yer belirliyorum adam araya giriyor. Sonra da diyorum ki madem sen beni araçtan saymıyorsun, madem benim trafikteki rolümü yok sayıyorsun o zaman ben de kafama göre gidiyorum. Aralara da giriyorum, kaldırımlara da çıkıyorum. Mesele bundan ibaret.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne kadar saygısızlar, bu nasıl insanlık trafikte onca insanın canını tehlikeye atıyolar kask yok bişi yok. Cahillik ya bu adamlar motor değilde araba kullansalar yine aynı boklar.
Dua edin motorsiklet kullanıyorlar. Araba olsa daha tehlikeli olurlar etrafa. Kask takmamaları da kötü olmayabilir. Doğal seleksiyon böyle işliyor.

Biraz gaddarca oldu farkındayım, ama annem, babam, eşim, ve bir yaşındaki oğlumuzu katledecekti sahil yolunda ters yönden yüzle gelen bir araba dolu genç. Bir saniye farkla kıl payı kurtulduk.

Şahin kullanıp masumları katledeceklerine, motorsiklet kullansınlar, kask da takmasinlar, kısa zamanda da aradıklarını bulsunlar, insanlar da rahat nefes alsın.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
24
Daha geçen hafta E5 üzerinde bulunan bir üst geçitten geçen motosiklet gördüm. Şaştım kaldım. Yolu kısaltmak için bildiğin yayaların kullandığı ve engelli arkadaşlarımız için yapılmış rampadan geçip gitti. Şimdi ben bu adamın nesine saygı duyayım...
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
çoğunuz kızacak ama bence ilk olarak bu forumda kuryelere karşı tavır almak gerek kurunun yanında yaş ta yanacak ama maalesef motosikletin ve motosikletçilerin adını kötüye çıkaran kuryeler....
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
161
Ben chopper kullanıyorum.Bugüne kadar ne sıkıştıran oldu ne laf söyleyen.Ama şeridimi ortalarım araba gibi kullanırım.Hatta bir anım çarşıdan çıkıyorum makina gürültülü çalışıyor zaten önümde yaya bir çift.Sesten farkettiler döndü yol verdi tam geçerken sırtıma dokundu durdum.Adamın söylediği cümle Çok teşekkürler bağırtmadığın ve rahatsız etmediğin için.
Ve inanın ne zaman bir yaya görsem eğer arkam müsayit ise trafik olarak mutlaka yol veririm.Medeni ve saygılı bir yaşamın mutlak kuralıdır.Trafikte yayaya sagı katidir.Ve öncelik mutlaka yayalarındır.
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
bence ekmek parası peşinde olan kurye kardeşlerimizi yargılamadan önce 2 şeye dikkat çekelim. birincisi hava durumuna bakmadan "40 dakika oldu nerde kaldı bu pizza yea" diyip ortalığı velveleye verenler, ikincisi böyle saçma şikayetlerin acısını kuryelerden çıkaran işveren tavırları. özellikle istanbul trafiğinde kuryeler trafik kurallarına %100 bağlı hareket etse kimsenin ilacı, dosyası, yemeği zamanında yetişmez ve tüm kuryeler aç kalır. hatta bir reklamcı olarak bununla ilgili bir farkındalık projesi hazırlamak istiyorum. sadece çok acıkınca sipariş verip dakika tutan insanlara hitap edecek. iki teker üzerinde en çok canı bu kardeşlerimiz veriyor maalesef.
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
274
geçen gün 2 tane apaçi motorcu levent semalarında sağ şeridin sağında trafikte ilerlemeye çalışırken aynama çarparak yanımdan geçti gitti. başka birşey söylememe gerek var mı?
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
sadece kuryeler değil herkes ekmeğinin peşinde... ekmeğimin peşinde koşuyorum diye kural tanımama terbiyesizlik yapılmaz... televizyonlarda görüyoruz doğuda ambulans şoförleri kurşun taş yağmurları altında çalışmaya çalışıyorlar... böyle bişey olamaz
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
158
30. saniyeden itibaren arkamda ki motorlunun sabırsızlığı bana pahalıya patlıyordu. aynı şekilde videonun devamında yine köprü yolunda 2 saniye arkamda beklememek için ikimizi de öldürecekti ben durmasam

 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Motosikleti insan evladı gibi kullananlara laf yok ama hayvan gibi egzoz sesiyle bağırta bağırta aralardan gidenlere basıyorum küfürü, onlar yüzünden

genel olarak motosikletçi serseridir imajı oluşuyor.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sıkıntı yapmayın onlar motosikletci değil zaten
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Kuryelerin çoğu öyle ama hepsi değil.
Bu bahsettiğimiz kuryelerin amacı sadece para kazanmak olduğu için böyle oluyor.Adamların hayatta kalma gibi bir amacı yok.
Sadece kuryeler değil pahalı motor olan veya çoğunlukla x max'e binenlerde yapıyor. Bunlar tabi benim gözlemlerim.
Kurye yada değil Beni sıkıştırıp taciz edene aynısını yapıyorum ben. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst