savage ile cbf 150 yarışı

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
:D ilginç bir durum ! iyi kaçıyo valla ufaklık

saatte 75 km hız yapıyormuş,yenisini almış beni çagırıyor gel yarış yapalım makinayı degiştiridim diye,ne aldın dedim şimdi daha büyük ve bu saatte 105 km hız yapıyormuş,bekle geliyorum dedim:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
ii ya baya gidiyo küçük müçük ama basıyo valla kalkısı süper :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Nitro'lu benzinlerle çalışıyordu sanırım bunlar.. :silent:
İyi kaçıyorlar.. Arkadaşta vardı.. Deli gibi cross yapardık.. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst