satılık yarış tulumu kenan sofuoğlu hıç yakışık değil

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba
kendi adıma kenan sofuoğlu hayranı ve yakın bır tanıdıgı olarak cok üzüldüğüm ve bır okadarda sınır oldugum bir koınuya rasladım ,
Dunya şampiyonumuz kenan sofuoğlu izmir pıstınde seyırcılere hatıra olarak verdıgı tulum u tıcarı maksatla kulanmak isteyen birisi satılığa cıkartmş ,
çok yazık sonucta orda yarısı ızleyen motor tutukunu bırısı boylasıne manevı degeri olan bir hatırayı nasıl satışa cıkartır anlam veremedim ,
bende zamanında sofuoğlun dan hatıra ozel eşyaları almıştım ,ama benım için manevi degeri çok yuksek olan bu eşyalar asla paha bıcılemedı bıcemezlerde ,
, Ayrıca şunuda belırteyım kenan sofuoğlu Avrupada bıle seyırcıye boyler jest yapmamıştı ,İzmir bir ilk tı ama malesef kıyemetı bılınmedı ,
Ayrıca burdan seslenmek ısterımkı Kenan sofuoğlu nun izmir de aracından çalınan kaskınıda sahıbınden.com koyalarsa sevınırım ,,
kendı düşüncem çok uzuldum ,
ben şahsen hıç mı hıç yakıştıramadım
saygılarımla kenan saruhan

http://www.sahibinden.com/yaris_tulumu_kenan_sofuoglu-48WQQaXQQ19494698WQQpXQQdisplayitem?
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
arkadaş değerini bilmemiş belki alacak olan bilir üzülme bence herşeyde bir hayır vardır
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum, maalesef bu yozlaşmış zihniyeti gördükçe üzlülmekten başka birşey gelmiyor içimden..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben hıc bır zaman kenan ın arkadaşıyım demedim ,hayranıyım dedım ,
birçok özel eşyasına ulaşmam zor olmadı ,bende çok sıkıntılı zamn yaşadım arabmı motor umu satmak zorunda kaldım ,
ama manevi degerı olan hıç birşeyı satmak aklıma bıle gelmedi hatta kenan ın dunya şampiyonu oldugu tulum da bende botlarıda eldıvenlerıde ,
inan ın 20 bin eurıo bile veren oldu aklımdan bıle gecmedı ,
bazı şeylerın maddı degerı olculemez
kenan saruhan
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenan kafana takma abicim boyle seyleri.


Izmir'deki yaristan sonra,Kenan botlarini ve tulumunu tribunlere firlatmis.
Yani ozellikle hediye edilmis bisey degil.
Orda çekirdek satan birinin eline geçmis bile olabilir.:)
Hem boyle daha iyi olmus.
Kiymetini bilen biri satin alir da emin ellerde olur.:cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Kenan kafana takma abicim boyle seyleri.


Izmir'deki yaristan sonra,Kenan botlarini ve tulumunu tribunlere firlatmis.
Yani ozellikle hediye edilmis bisey degil.
Orda çekirdek satan birinin eline geçmis bile olabilir.:)
Hem boyle daha iyi olmus.
Kiymetini bilen biri satin alir da emin ellerde olur.:cat:

aynen katılıyorum bencede üzülme arkadaşım değerını bılen alsın:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aa ne kadar istiyomuş :queen::mrgreen:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ne yazık ki artık herşey ca$h olmuş insanlar nelerini satmıyor ki tulumu satmasınlar hiç şaşırmadım ama bence de böylesi daha iyi olmuş değerini bilen bir hayranına gider umarım:wiinkk:
yapılan saygısızlıktır,arabadan kaskı calındı dıyorsun düşünün artık ne hallere geldik milli gururumuza bile saygımız kalmamış,daha çok şey yapar bu yobazlar:farao:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
O ben de olacak var ya.. Baş köşeme koyarım.. Ama şimdi adamın içinde bulunduğu durumu da düşünmek gerekir..
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
bende olsam ya kullanırdım kullanamıyorsam satardım çünkü ben uyuz oluyorum kendisine :queen:
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Niye konuşuyorsunuz insanların arkasından, hakaret ediyorsunuz. Herkes için maneviyat farklıdır. Sahibi belki hiçbir maneviyat görmüyor, görmek zorunda mı? Kime ne, ister atar ister satar.

Eleştirmek tamam ama, kimseye hakaret etmemeliyiz bence. Hele bu ortamda olmayan birine asla. Bu daha ayıp oluyor bence tulum satmaktan.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
ben olsam satmazdım.yanlız,bu satan arkadaşada öfkelenmezdim öfkelenmiyorumda.kendi görüşüdür saygı duyarım.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
123
Bence sen bu konuyu buraya açarak o ilanı veren şahsı muhteremin reklamını yapıyorsun. Kızdığını yakışmadığını söylüyorsun farkındamısın bilemem ama o kişi senin sayende popularitesini artırıyor. Kızmassan içimden geçeni söyleyeceğim ben biraz paranoyak güvensiz bir insanım bence o ilan sana ait gibime geliyor. Değilsede sakın kızma arkadaşım buda sadece bir görüş... saygılar...
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
ben tuluma değil de kaskın çalınmasına takıldım (tulumu elinde bulunduran arkadaşta maneviyet adına belki hiçbir şey yoktur. bunu bilemeyiz. bizi de ilgilendirmez zaten. etik olup olmaması tartışılır)

bre insan evladı niye çalıyorsun arabasından kaskı. salon erkegi çizgimi bozup küfretmek istemiyorum.
zaten sen içtenlikle kenandan kaskını istesen, kenan kaskını hediye ederdi.

botu tulumu da kaskı çalındıgı için fırlatmıştır tribünlere zaten. lanet olsun demiştir :). tulum lanetli arkadaşlar. uzak durun :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst