Satılık Regal Raptor dd150e2 Masrafsız

Katılım
12 Nis 2011
Mesajlar
4
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar.aranızda yeni motor üstünde eskiyim.
2008 model 2010 trafiğe çıkışlı Regal Raptor DD150 E 2 model 150 cc tek silindir çok ekonomik ama tersine çok da şık bir motosikletim var.
Tek kuruş masrafı ve en ufak bir arızası yok.Alacak arkadaş gönül rahatlığıyla alabilir.Ben kuşadasında memurum motosiklet de burda.Bu arada 9300 km de .Makineden çok memnunum ama bu benim fazladan motorum bir tane daha var yüksek ccli o nedenle keyfe keder satıyorum.
Piyasadaki en uygun fiyattan satıyorum.Amacım kar etmek değil.
2000 TL istiyorum.Alacak arkadaşın tekeri yere düz bassın diyorum...


Sahibinden ilan numarası : 46945383
İlan linki: http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...srafsiz-regal-raptor-dd150-e2-46945383/detay/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst