- Katılım
- 19 Mar 2006
- Mesajlar
- 561
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar temmuz ayında aldığım cbr 250 r motosikletimi saıyorum ilgilenen arkadaşlar için fiatım 8700 liradır . motorda uzun kıza zenon far , keiti tank pad ve beyaz led park lambaları takılıdır. alana satana hayırlı olsun..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...asiz-cbr-250-bir-esi-daha-yok-57826364/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...asiz-cbr-250-bir-esi-daha-yok-57826364/detay/