Satilik As Gy 200 Cross

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Motorumun Hiç bir sorunu Yok.. Sadece Büyütmek Amaçlı satıyorum.. 2000 Kmde Tüm bakımları servisinde yapılmıştır.

Haziran Ayı Trafi Çıkışlıdır. Sadece İşe Gidip gelirken Ve Pazar Günleri Kullandım.. Titiz Bir İnsan Olduğum İçin Hor kullanmak gibi durum oLmadı..


grnt001su2.jpg


grnt002ok7.jpg



0543 498 05 33
0555 570 24 26 Numaralı telefonlardan Bana ulaşabilirsiniz. Ciddi oLan tüm arkadaşlardan tel
bekliyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst