Sarı Comet aldım darısı olmayanların başına

Katılım
10 Şub 2009
Mesajlar
88
hayırlı ugurlu olsun.
ben de cometin sarısına hayranım... bir de gri şasisi varsa miss gibi oluyor. ama 2005 ten sonrakiler siyah renkli:)
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
93
Hayırlı olsun gule gule kullan darısı benım basıma allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Hayırlı, uğurlu olsun.
Allah kazasız, belasız ve keyifle binmek nasip etsin inşallah....
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Benimde Almayı Düşündüğüm Bir Motor.Kullandığınız Kadarıyla Rapor Yazarsanız Sevinirim.Şehir İçi Ne Kadar Yakıyor, Uzun Yola Gelir Mi, Hızlanması ve frenlemesi Nasıl, vb...

Bu arada Motorun Hayırlı Olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst