Sarı Comet aldım darısı olmayanların başına

Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Arkadaşlar bugün 4400 tl ye sarı bir Hyosung Comet 250 aldım. :cherry:
Şirketteki bilgisayarlara harici birşey bağlamak
yasak olduğundan resim koyamadım ama kaskı montu vs
aldıktan sonra kendimle beraber koyacağım.

Allah herkesin gönlüne göre, alın teri ile kazandığını
dürüstçe keyifle harcamayı nasip etsin.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
güle güle kullan kazasız belasız binmek nasip olsun,cometler güzel makineler 250 lilik alman iyi olmuş diğerleri benzin canavarı :)
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Hayırlı olsun ; Allah ağız tadıyla, kazasız belasız binmeyi nasip etsin;

Binmeye başladıkça motor hakkında izlenimlerini bizlerle paylaşırsan seviniriz...
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
82
hayırlısı olsun allah kaza bela göztermesin kaç model comet kaç km de mrk ettim
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun...allah kaza bela göstermesin.....güle güle kullan....
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Herkese iyi dilekleri için teşekkürler ayrıca vasco1925 arkadaşıma mesajlarıma verdiği cevaplar için ayrıca teşekkürler.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı olsun, bende sarı mı siyah mı derken siyahında tercih kılmıştım. Güzel seçim, kazasız belasız keyifli rüzgarlar :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.en kısa zamanda fotoları merakla bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst