- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 524
Tamam kardeşim:cat:
Bu pazar ne edeceğiz diye düşünüyorum ama hafta sonu dolu olabilirizale:
Akşam Buluşması için biz varız:cat:
Hop hop pazarı atlamayalım ltf sy. Muzo bey.Ayrıca cuma akşamı nerde toplantı efem ?:wiinkk: