2. el piyasasi serefsiz dolu maalesef. Mart ayinda aracım agir kaza sonucu pert oldu, kaskodan parasini aldım ve arac arastirmaya başladım, ulkeden soğudum yeminle. Neyse bir araba buldum, aldım. Birkaç hafta sonra sahibindende takilirken ne göreyim, benim pert araba satiliga konmuş "değişeni yoktur, civatasina bile dokunulmamistir" diye. Birisi satin aldi birkac hafta sonra.