Sanırım motosiklet yasantimin sonuna geldim

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

geçmiş olsun..
Umarım en yakın zamanda iyileşir ayağa kalkarsınız.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Geçmiş olsun.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Geçmiş olsun kardeşim Allah beterinden korumuş ölümle de sonuçlanabilirdi... Ha oni bulunca bağada haber et. İki denede ben atayım ha ona.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
Tek tesellim elim ayagimin tutmasi.Bayram sonu gerekli girisimlerdede bulunacagim.Avukatim su an beklememi savcı önüne çıktıktan sonrası duruma göre hareket etmemi söyledi.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
sana ön çataldan vurup düşürdüyse plaka kadraja nasıl girdi?

geçmiş olsun... Kaçıyor kansız bide
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
arkadaşlar yemenizden içmenizden kesin bir kask kamerası kesinlikle edinin.Karşı taraf aracına hasar verdiğini belirterek benden şikayetçi olmuş:)tabi karakoldakiler sağolsunlar uyandırmamışlar adamı,kamera görüntüsü olmasa demekki haklıyken haksız duruma düşecektim.Malesef bu ülkede kanı bozuk adam çok fazla.Bu arada tamamen iyileştim,hepinize güzel dilekleriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
ilk önce maddi dava aç. tam dava biterken manevi dava aç :) süreç uzasın keyfini çıkart
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Çok geçmiş olsun.. sağlığınıza kavuşmanıza sevindim..Hakkınızı mutlaka arayın..
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Çok geçmiş olsun tekrar eski sağlığınıza dönmenize sevindim. Bu olayın arkasını bırakmamalısınız bence maddi ve manevi olarak tazminat hakkına sahipsiniz şayet uğraşamam zamanım yok diye düşünürseniz aynı hödüğün yarın öbür gün aynı şeyi bizden birine yapması kaçınılmaz olacaktır.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
106
Çok geçmiş olsun. Peşini bırakmayın. Kask kamerasının markası nedir?
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Ha bir de maddi hasar diyor? Tövbe ya... Sen vur, sonra kaç, sonra yüzsüzlük yap o da güzel be.

Çok geçmiş olsun arkadaşım...
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
Geçmiş olsun arkadaşım. Sağlığına kavuşmana sevindim. Diğer arkadaşların da yazdığı gibi bırakma peşini..
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
peşini bırakma gibi bir niyetim yok zaten uzlaşmayıda düşünmüyorum,bu kadar kansız bir adamı ben yakasını bırakırsam başkasına daha büyük zararlar verebilir.Maddi tazminat davasını dava başladığı anda açmayı düşünüyorum.Varsın motorum 1 senede yatsın 2 senede çok mühim değil.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Geçmiş olsun dostum, o şimdi kafasına dank edince sana ulaşıcaktır, süründür acımak yok!
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
arkadaşlar yemenizden içmenizden kesin bir kask kamerası kesinlikle edinin.Karşı taraf aracına hasar verdiğini belirterek benden şikayetçi olmuş:)tabi karakoldakiler sağolsunlar uyandırmamışlar adamı,kamera görüntüsü olmasa demekki haklıyken haksız duruma düşecektim.Malesef bu ülkede kanı bozuk adam çok fazla.Bu arada tamamen iyileştim,hepinize güzel dilekleriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim.

Ahlak yoksunu bol bu memlekette. Seve seve anlaşmaya çalışacak kamera olayı ortaya çıkınca... Bu arada avukatın daha iyisini bilir ama savcılığa baş vurup kaza olmadığını kasti olarak üzerine sürdüğünü belirtebilirsin.Varsın o ispatmalaya uğraşsın öyle olmadığını. Ayrıca yalan beyandan da suç duyurusunda bulunabilirsin ki bu durumda para cezasıyla da kurtaramıyor diye biliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst