arkadaşlar yemenizden içmenizden kesin bir kask kamerası kesinlikle edinin.Karşı taraf aracına hasar verdiğini belirterek benden şikayetçi olmuştabi karakoldakiler sağolsunlar uyandırmamışlar adamı,kamera görüntüsü olmasa demekki haklıyken haksız duruma düşecektim.Malesef bu ülkede kanı bozuk adam çok fazla.Bu arada tamamen iyileştim,hepinize güzel dilekleriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim.