- Konu Yazar
- #1
19 eylül aksami dangalak bir araba sürücüsü yüzünden kaza gecirdim ve 4 gündür yataga bağımlı şekilde yaşıyorum dersemde yeridir.Belimde müthiş büyüklukteki morluklar yüzünden.Kaza nasil oldu diye soracak olursaniz,dangalak arac sürücüsü kirmizi isikta beklememek için benim seridime bir anda gecti ve hic gaz kesmeden devam ederek motoruma sağ ön catala yakin bi yerden vurarak beni patates cuvali gibi yere serdi ve gene hiç hız kesmeden kacti,kaza ile ilgili kask kameramda görüntü var fakat davalik durum söz konusu olduğundan paylasamiyorum.Bundan sonra motor sürmeyi pek dusunmuyorum zaten istesemde suremem hem yerimden kalkamiyorum hemde motorum sanayide
kacip gitmesi canımı çok sıktı.Bulacağım ve vuracaammm oni ☺☺☺☺