sandman (erdem) yeni kawa'n hayırlı olsun...

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Erdem kardiş hayırlı olsun çok temiz yauv :silent: Kaçe aldın ?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
hayırlı olsun... allah kaza bela göstermesin.... benimde en çok hoşuma giden motorlardan biri....
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun kle 500 kullanıyorum aynı motoru kullanıyorlar ve gercekten her binisinde yuzunde tuhaf bı gulumseme olacak dostum allah kaza bela vermesinn cok sevindim:)))))
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
6
Erdemim hayırlı olsun güle güle kullan allah kaza bela yüzü göstermesin:cat:

Şimdi Race cat de kim diyeceksin:mrgreen: Ben Özer ağabeyin??kendimi log in edemiyorum nedense???
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kardeşim motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin:rendeer:
hatıram canlandı okuyunca
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Bütün arkadaşlara tek tek teşekkür ederim. :) Uzun bir sabretmeden sonra kendi imkanlarımla, kendi çabamla kovauşabildim bir büyük motora :flower:. Allah hepimize daha güzellerini daha iyilerini nasip etsin işallah. ::138: Walla şahsen benim şimdi sırada gönlümde DL var :queen::queen:..

Özellikle Chatkut 'a,Aykut 'a, ayrıca çok teşekkür ederim. Gittik beraberce motora baktık, pazarlığı da yaptık. El sıkıştık geldik. Ama gördümki sanırsam biraz daha pazarlık konusu üzerinde çalışmalıyım :p:p..

Sabah bir baktım topiğim açılmış. Dün geceden bu yana ancak şimdi bilgisayar başına oturabilmek nasip oldu.

Eh artık İZMİR - Mt, sanısam gerisi gezilere katılmak kaldı bi :p:):). Ortalıkta biraz fala Er 5 olucak heralde ama olsun napalım :).. Diğer arkadaşlar, sizler le de bir gün yol yapmak nasip olur işallah. :cat:. Hepinizi güzel İzmir'imize bekleriz.

Herkese güvenli sürüşler. Bir sorunuz olursa yanıtlamaktan mutluluk duyarım.

Biraz motordan bahsedeyim.

2006 model 10,000 km de bir makina aldım. Araştırmalar sonucu motorunun çok temiz olduğunu öğredik. Ki öyle de gözüküyordu denenemiz sırasında.
Üzerinde givi çanta bağlama aparatı vardı. Yarım depo benzini de yanında :mrgreen::mrgreen:.. :mrgreen: Cantlarda yeşil reflektör ve depoda tank ped.

Pierzig diğer detayları merak ediyorsan ilk toğlantıda yüz yüze görüşebiliriz. :wiinkk::wiinkk:

Neyse işte böle. Hepinizi öpüyorum. Hadin sağlıcakla. :rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun Erdemim allah kaza bela vermesin kız gibi maşallah...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güle güle binmek nasip olsun Erdemcim... Güzel makina... Sana da yakışır... :cat::cat:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Teşekkür ederim arkadalar :).. Beraber sürmek nasip olur işallah :).
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.. Kazasız belasız.
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Sürerken gülücükler eksik olmasın yüzünden. Güle güle eskit.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst