- Katılım
- 16 Eyl 2007
- Mesajlar
- 10
öncelikle ben de herkes gibi tebriklerimi ve iyi dileklerimi sunuyorum
) ve seni ayrıca bu kadar çabuk ve karalı olduğun için tebrik ediyorum hayatım. umarım her zaman böyle hayallerini gerçekleştirmeyi başarırsın
) ama arada benim minik hayallerimide yerine getirip yeni kara kızımızla karaburun mordoğan taraflarına yol yapsak pek güzel olur
) ayrıca bende düzenli bir artçı olarak diyebilirim ki çok ama çok rahat bir makina hem yolun keyfi hem de rüzgarın keyfini sürebiliyorsunuz
) tekrar tekrar tebrikler
))))