sanal tunıng(amatör işi :queen: )

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
photoshopta yaptığım bir kaç araba motorla alakası yok ama yinede sizlerle paylaşmak istedim bunlar gibi daha çoook var :queen: :queen:
opel vectra
141qie.jpg

seat leon
2vdo9pd.jpg

renault megane
fbw09d.jpg

bmw coupe
2zs2n4m.jpg

mercedes tır(modelini bilmeyom :queen: :queen: )
24vqyh2.jpg

fiat doblo
30vnk1v.jpg

bmw 3.20
xoqmqc.jpg




eeee beyendinizmi :queen: :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
çok güzel olmuş kardeş ellerine sağlık programı iyi kullanıyorsun belli
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
çok güzel olmuş kardeş ellerine sağlık programı iyi kullanıyorsun belli

kardeşim saoolda benimki daha amatör tunıng internette biraz araştır professionel tunıngleri ondan sonra benimkilerin yüzüne bile bakmazsın :queen: :queen: :queen: (nede alçak gönüllüyüm :queen::queen: )
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
BMW ler olmuş gibi.
Ama diğerleri olmamış.
Arabalar yerlerde sürünüyor.
Çoğunda aynı hatayı yapmışsın.
Orantısız büyütme ve seçili alanı orantısız indirmişsin.
Ama yaratıcılık konusunda fena değilsin.:cat:
Bir de şekilleri monte ederken persfektiv kurallarına uymaya gayret et...
Çok daha kaliteli şeyler bekliyorum senden...
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
boyut olarak değil ama model olarak güzel çalışmalar orantılar bide yerini bulsaymış tam olucakmış... ellerine sağlık...bu arada mercedesin modelini sana söyliyeyim üstündede yazıyo mercedes actıros :bounce:
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
amatör bi çalışma olarak çok güzel olmuş ellerine sağlık:wiinkk:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
BMW ler olmuş gibi.
Ama diğerleri olmamış.
Arabalar yerlerde sürünüyor.
Çoğunda aynı hatayı yapmışsın.
Orantısız büyütme ve seçili alanı orantısız indirmişsin.
Ama yaratıcılık konusunda fena değilsin.:cat:
Bir de şekilleri monte ederken persfektiv kurallarına uymaya gayret et...
Çok daha kaliteli şeyler bekliyorum senden...
oke en yakın zamanda birazda ölçülere dikkat edicez artık emir büyük yerden :p :queen::queen::queen:
boyut olarak değil ama model olarak güzel çalışmalar orantılar bide yerini bulsaymış tam olucakmış... ellerine sağlık...bu arada mercedesin modelini sana söyliyeyim üstündede yazıyo mercedes actıros :bounce:
hiç bakmamışım yha salaklık işte :queen::queen: saol söylediğin için :queen: :queen:
Ben göremiyorum.. :silent:

yha :pale::pale: görmeni isterdim ama nasıl yapıcaz bilmiyorum :pale: :pale:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper nerde bu işlerin ustası:D
elıen saglık cok guzel olmuslar
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşlar tuning photoshop la yapılmaz ((((((((((((((:)

[YT]ywmHT2W09EA[/YT]

part 2 yi izlemeyi unutmayın sevgiilerrr jesse :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst