sanal ortamda cross ? süpeeer

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
8.levele geldim ama uykumda geldi mehmetkiliç teşekkürler eğer gerçek olsaydı boynum kırılmıştı:queen:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla süper oyun haa:p
 
Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım ne kadar dandik bi oyun böle:) sanırım sen www.miniclip.com da trial bike oyununu oynamamışsın.ilk önce onu oyna sonra bu oyuna güzel de istiyorsan:)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
guselmis gercekten kafa goz kalmadi yanliz dagildim ilk 30 saniyesinde
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
internet üzerinden böyle küçük boyutlu oyunlar değilde büyük boyutlu, bilgisayarda oynayabileceğimiz cross oyunları nelerdir :silent:

motogp4 gibi mesela. ama cross oyunu olacak. bana oyun ismi verebilirmisiniz :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
Motocross Madness vardı eskiden ama yeni Motorax dışında bilmiyorum,Oyunda güzelmiş sağol
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neversoft' Alıntı:
arkadaşım ne kadar dandik bi oyun böle:) sanırım sen www.miniclip.com da trial bike oyununu oynamamışsın.ilk önce onu oyna sonra bu oyuna güzel de istiyorsan:)


ya dostum bulamadım ama merak ettim dorusuu:silent:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
uydusu olanlar bilir ABMOTORS diye bi kanal var bunları canlı seyretmek müthiş bi heyecan veriyor insana
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
stratejii' Alıntı:
uydusu olanlar bilir ABMOTORS diye bi kanal var bunları canlı seyretmek müthiş bi heyecan veriyor insana


valla aynen haa 2 mt ye sıcrıyo herif acaba bizim camiada ööle cross yapan var mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst