- Katılım
- 13 Ağu 2008
- Mesajlar
- 33
- Konu Yazar
- #1
Her zamanki gibi canımızın sıkıldığı bir pazar günü daha evde boş boş otururken vaktimizi en iyi şekilde değerlendirmeye karar verdik. Volkan'la Tolga Honda Karot'un karşısında oturmuş keyif yapmaktalar. İçeride bıraktığım cep telefonunu aldım elime ve... Tolga beni iki defa aramış. Hemen aradım ve bana ulaşamadıklarını ve Honda Plaza'nın karşısındaki Shell istasyonunda beklediklerini söyledi. Fırsat bu fırsat "bekleyin geliyorum" demeye kalmadı hemen oraya damladım 
Kale Restorant'ın olduğu Shell istasyonunu herkese tavsiye ederim. Kahve ve çay aldık fakat para uzatmama rahmen almadılar
Meğer ikrammış. Soğuk havada beleş kahve ve çaylar içimizi ısıttıktan sonra turlamaya karar verdik ve 19 Mayıs bilmem kaç kilometre tabelasına kadar gidip geri döndük. Dönüşte benzinim bitti ve benzin aldım. Daha sonra Volkan geldi ve beni buldu. Tolga arkasına bakmadan bastı gaza gitti derken karşıdan geldiğini gördüm ve durdum. Tabiki benzin aldığımı ve sorun yaşamayacağımızı düşünen Volkan gene gazladı ve yola devam. Tolga'da geldikten sonra ileride bekleyen Volkan'ı da alarak hep beraber Samsun yoluna koyulduk. Kısa, eğlenceli ve maceralı bir geziydi şahsım adına... Umarım Tolga ve Volkan'da keyif almışlardır. Allah kısmet eder de haftaya Pazar yağmur yağmazsa yine gezmeyi isterim. Gelmek isteyen arkadaşları da bekleriz. 
Soldan Sağa : Ben - Volkan -Tolga
Kale Restorant'ın olduğu Shell istasyonunu herkese tavsiye ederim. Kahve ve çay aldık fakat para uzatmama rahmen almadılar
Soldan Sağa : Ben - Volkan -Tolga