hiç yakışmıyor böyle hareketler türk milletine valla,adam maça gidiyor kardeşi fb li yigeni fb li küfür ediyor sonra geliyor eve bakıyor yigeni kardeşi ne oldu o küfürler nereye gitti,biliyor ama utanmıyor,
ya kardeşim adam gibi seyredim dönsenize evinize,ne anlıyorsun kavga edip küfür etmekten,bu milleti hiç anlamıyorum ya,
sanki futbol federasyonu al şu parayı bol bol küfür et kavga et diyor ya eline geçen bişey varmı yok,ne var kavga var,sonra da polis beni dövdü adam beni bıçakladı iyi yapıyor ne için var senin kavganın içinde adam gibi seyret git evine eşinin çocugunun yanına,
anlamıyorum varya bana desinlerki al sana bi tane recing motor git fenerbahçe galatasaray derbisine gidersem motora binmek nasip olmasın,
acı ama gerçek kardeşim bunlar adam olmaz .....