Şampİyonuz..tebrİkler İÇİn Siraya..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
44
yüzüncü yılda fb imparatorluğunu kutlar.Başarıyı takdir etme kültürümüzün gelişmesini dilerim
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C16.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C15.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C18.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C21.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C22.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C23.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C24.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C25.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C28.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C26.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C32.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C37.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C38.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C40.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C41.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C43.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C45.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C46.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C47.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C51.jpg


GalleryImages%5CSpor%20Foto%5CGalatasaray-Fenerbah%E7e%20(Turkcell%20S%FCper%20Lig%2033.%20hafta)%5C53.jpg
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yavf İstanbulda su sıkıntısı var kardeşim ne atıyon o canım su şişelerini
hepsini toplasak istanbulun su sorunu çözülür valla yazık kardeşim bu kadar da
olmaz ki israf etmeyin.Koltuklarla başladılar stadı yıkmaya valla poliste olmasa
çimleri yolup ali samiyeni pançık pinçik edeceklerdi hee avrupa fatihi bunlarsa
vah vah olsa olsa ali samiyen canavarları olur yapmayın arkadaşlar spor bu
yavf tarihinize bari leke sürmeyin bir FENERBAHÇELİ olarak üzüldüm valla
cimboma yakışmadı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yavf İstanbulda su sıkıntısı var kardeşim ne atıyon o canım su şişelerini
hepsini toplasak istanbulun su sorunu çözülür valla yazık kardeşim bu kadar da
olmaz ki israf etmeyin.Koltuklarla başladılar stadı yıkmaya valla poliste olmasa
çimleri yolup ali samiyeni pançık pinçik edeceklerdi hee avrupa fatihi bunlarsa
vah vah olsa olsa ali samiyen canavarları olur yapmayın arkadaşlar spor bu
yavf tarihinize bari leke sürmeyin bir FENERBAHÇELİ olarak üzüldüm valla
cimboma yakışmadı.

zaten Ali Sami Yen patates tarlasıydı...şimdi bu sularla pirinç tarlası oldu...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olm bahçe sulamak yasak ya...Çimleri sulamışlar ...Daha ne istiyonuz....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay be gazeteleri okudumda...polise saldırmışlar...polisin birini tek yakalamışlar...oda silahına davranmış...sonra FIFA gs ye kilitler artık...bu kadar hazımsızlık olmazki...sineye çekicen...olmuş bitmiş...resmen savaş çıkarmışlar...bize b.k atanlar utansın...görüsyorsunuz gs taraftarını...
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
bu gs taraftarlarıda bizi SU dan sebeplerle durdurmaya çalıştılar ama yinede başaramadılar:) kendi koltuklarınıda kırdılar bu parasızlıkta seneye betonun üzerine oturup izlerler maçı.
bu sezondan sonra fenerbahçe - galatasaray müsabakaları derbi özelliğini yitirebilir.
farklı branşlarda 14 müsabaka ve tamamında fenerbahçe galip:mrgreen:
14-0 yani
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
fenerin kadro çok süper süper ligin en iyi kadrosu fenerde ama iyi değerlendiremediklerini düşünüyorum bu kadroyla çok güzel şeyler yapabilirlerdi (yurt dışında) sadece lig şampiyonu oldular galatasaraylı bir taraftar olarak kutlarım şampiyonluğunuzu
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
bu şartlarda koyduk işte artık tek laf etmeye hakları yok bu şartlarda aldıysak.birde temiz bir futbol oynansa 10-halkalı şeker (0) :cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
vay be gazeteleri okudumda...polise saldırmışlar...polisin birini tek yakalamışlar...oda silahına davranmış...sonra FIFA gs ye kilitler artık...bu kadar hazımsızlık olmazki...sineye çekicen...olmuş bitmiş...resmen savaş çıkarmışlar...bize b.k atanlar utansın...görüsyorsunuz gs taraftarını...

görüyoruz görüyoruz. hocam. ama adamalarda haklı ya senelerdir fenere yenil yenil onlarda bıktı.

duyduğuma göre gs'liler artık fb-gs maçlarına bakmıyormuş nasıl olsa sonuç hep aynı . hep yenilgi hep yenilgi:queen::queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
F.Bahçe: 14 - G.Saray: 0
20 Mayıs 2007
F.Bahçe: 14 - G.Saray: 0Kuruluşunun 100. yılını kutlayan F.Bahçe, bu sezon A takımlar düzeyinde yapılan maçlarda G.Saray’a büyük üstünlük kurdu.

Futbol, basketbol ve voleybol branşlarında yapılan 14 maçı da F.Bahçe kazandı.

G.Saray, Süper Lig’de 2,

Beko Basketbol Ligi’nde 4,

Bayanlar Basketbol Ligi’nde 4,

Erkekler ve Bayanlar 1. Voleybol Liglerinde de 2’şer

olmak üzere, ezeli rakibiyle yaptığı 14 maçtan da yenilgiyle ayrıldı.
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
bir burası eksikti şimdi tamam oldu....

Motosiklet forumunda ne işi var futbolun ey millet buranın adı mı değişti yoksa,fanatizmin buralara taşınması hoşunuza mı gidiyor,gidin kahvede ve
işyerinde yapın bu sohbetleri....
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
125
Motosikleti
Honda Forza
yüzüncü yılda fb imparatorluğunu kutlar.Başarıyı takdir etme kültürümüzün gelişmesini dilerim

İnşallah bir gün gelişecek, ama önce UEFA kupası sandıktan çıkarılıp, içine bol soda konulup gargara yapılması lazım ki ancak FB nin şampiyonluğu hazmedilebilsin :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir GS li olarak fenerbahçeyi tebrik ediyorum ama herşey türkiye liginde bitmiyor avrupada söz sahibi olmak lazım değil mi fenerbahçeliler en azından bir kupa o da yoksa bir final hadi bak paranızda çok yapın artık bişeylerde bizlerde sevinelim...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hiç yakışmıyor böyle hareketler türk milletine valla,adam maça gidiyor kardeşi fb li yigeni fb li küfür ediyor sonra geliyor eve bakıyor yigeni kardeşi ne oldu o küfürler nereye gitti,biliyor ama utanmıyor,
ya kardeşim adam gibi seyredim dönsenize evinize,ne anlıyorsun kavga edip küfür etmekten,bu milleti hiç anlamıyorum ya,
sanki futbol federasyonu al şu parayı bol bol küfür et kavga et diyor ya eline geçen bişey varmı yok,ne var kavga var,sonra da polis beni dövdü adam beni bıçakladı iyi yapıyor ne için var senin kavganın içinde adam gibi seyret git evine eşinin çocugunun yanına,
anlamıyorum varya bana desinlerki al sana bi tane recing motor git fenerbahçe galatasaray derbisine gidersem motora binmek nasip olmasın,
acı ama gerçek kardeşim bunlar adam olmaz .....
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
fenerbahçeli arkadaşları burdan kutluyorum.tüylü kedi bu kez dört ayagının üstüne düşemedi onun mutlulugu içerisindeyim.
herşeye rağmen gönlümüzün şampiyonu beşiktaş.yani benim gönlümün
dayanamdım bide resim ekleyim.seneye hazırlık
EfenDyTr_bjk11oj.jpg
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
:p:cherry::bounce::queen::cat::)
[YT]wmwMcGm0Ld4[/YT]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst