şampiyon Kimmmmm??????

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Beşiktaşlıyım.. Ama bu sene madem biz alamadık şampiyonluğu.. O zaman GALATASARAY alsın diye temenni ediyorum :)
 
Katılım
17 Mar 2004
Mesajlar
335
Sarıııııııııııııııı
Laciveeeeeeeeeeeert
Şampiyoooooooooooooon
Feneeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşk
73si.png
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
37
ya ben trabzonluyum ama kesin ve garanti 100 de 100 fener olcak ben zaten fenerin olmasını istiyorum nedenini galatasaray çok iyi biliyo gökdenizin konuşmasını hatırlatim galatasaraylılara
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
95
aldınız mı fenerliler çok önce diyodum zatem gs şampiyon oldu hahahaha biraz geç olduya olsun:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst