Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
ben en son 9 adet aldım hepsiburada dan.
kargo bedava yolladılar. bide 10 tl de bonus vermiş :) hiçbirşey valla.
1500km de değişsem 13,500km yol yapar.

http://www.hepsiburada.com/gulf-pride-4t-15w-40-1-lt-4-zamanli-motosiklet-yagi-p-OTDLT49



Tahsin üstad, birde şampiyon marka yağ var.. Kullananlar güzel diyor.. Sadece 15w/50 olması sebebi ile tercih etmeyi düşünüyorum. 1 lt alıp bir deneyeyim diyorum..

http://www.hepsiburada.com/sampiyon-power-4t-15w-50-motorsiklet-yagi-1-lt-p-OTYAGSPN0001
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla denemekte fayda var salih.
ben en az 1 yıl gidecek yağımı stokladım. 11tl den daha ucuz 4t yağ bulamam sanırım ileride.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
ben kullansam kullansam yıllık 4 lt ancak tüketirim. 9 lt yağ bana 2 yıl yeter.. :queen:

Zaten elimde bir adet gulf var 10w/40 hazırda bekliyor. :)
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
ben en son 9 adet aldım hepsiburada dan.
kargo bedava yolladılar. bide 10 tl de bonus vermiş :) hiçbirşey valla.
1500km de değişsem 13,500km yol yapar.

http://www.hepsiburada.com/gulf-pride-4t-15w-40-1-lt-4-zamanli-motosiklet-yagi-p-OTDLT49
Tahsin kardeşim allah razı olsun keçeleri aldım ama 3 tamirci dolaştım taktiramadim :( nasıl bir ustalarımiz var anlamadım yaa 10 dakikalik ta bir iş varmış. Illaki kendin tak diyorlar. Birde takarlar diye 10/40 yağ aldım gittim yoksa netten 15/40 alacaktim netten. Işte arkadaşlar küçük şehrin derdide boyle yani bir nevi tekelcilige dönüyor :(
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tahsin kardeşim allah razı olsun keçeleri aldım ama 3 tamirci dolaştım taktiramadim :( nasıl bir ustalarımiz var anlamadım yaa 10 dakikalik ta bir iş varmış. Illaki kendin tak diyorlar. Birde takarlar diye 10/40 yağ aldım gittim yoksa netten 15/40 alacaktim netten. Işte arkadaşlar küçük şehrin derdide boyle yani bir nevi tekelcilige dönüyor :(

Sonuç ? Olmadı mı ?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Valla çok ilginç bir durum.
Ustadan yana bende çok sıkıntı yaşadım.
Sonunda ustamı buldum.
Maşallah adam sıkıntımı 10 metreden anlıyor.
Umarım düzgün bir usta bulursun erkan.
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
Valla çok ilginç bir durum.
Ustadan yana bende çok sıkıntı yaşadım.
Sonunda ustamı buldum.
Maşallah adam sıkıntımı 10 metreden anlıyor.
Umarım düzgün bir usta bulursun erkan.

Inşallah ama zaten toplamda 3 tane usta var olmadı ilçelere bakacaz. Olmadı kendimiz küçükten baslayacaz:cat:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Dün 186 km lik yol gittim. Bu motorumla ilk uzun yolum. Motor 8500 devirde 100 km hıza zor zar ulaşıyor. Üstelik ön dişli 15 olmasına rağmen. km 1700 oldu. Sizde de durum aynı mı acaba yoksa benim motor mu yavaş kalmış. Ha birde toplamda 27 tl lik yakıt tüketmişim.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Dün 186 km lik yol gittim. Bu motorumla ilk uzun yolum. Motor 8500 devirde 100 km hıza zor zar ulaşıyor. Üstelik ön dişli 15 olmasına rağmen. km 1700 oldu. Sizde de durum aynı mı acaba yoksa benim motor mu yavaş kalmış. Ha birde toplamda 27 tl lik yakıt tüketmişim.

125 cc motosiklet benimki de aynı süratlerde yol alıyor.. belki yokuş aşağı rüzgar falan dersen 105-110 yapar ama gereksiz.. Commuter tarzı 125 cc motosikletler için normal sürat zaten 85-90 km.dir. kitapçığındada max 85 km hız yazar. Bu hız oldukça yeterlidir. stabil 120 km hızlarda gitmek istersen 250 c ye geçmen lazım. Yakıt meseleside 100 km de ortalama 2,7 lt civarı yakıyor benim motosiklet. TL hesabı benzinin litre fiyatına göre değişken olduğu için 100 kmdeki yakıtı litre olarak hesaplamak, kıyaslama açısından daha doğru sonuç verir. Senin hesabına göre 186 km de 5,02 lt x 4,79 = 24,05 TL civarı yakardım. Motosiklet yeni olduğu için belki 2-3 TL fazla yakmıştır.. sorun yok yani..
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
125 cc motosiklet benimki de aynı süratlerde yol alıyor.. belki yokuş aşağı rüzgar falan dersen 105-110 yapar ama gereksiz.. Commuter tarzı 125 cc motosikletler için normal sürat zaten 85-90 km.dir. kitapçığındada max 85 km hız yazar. Bu hız oldukça yeterlidir. stabil 120 km hızlarda gitmek istersen 250 c ye geçmen lazım. Yakıt meseleside 100 km de ortalama 2,7 lt civarı yakıyor benim motosiklet. TL hesabı benzinin litre fiyatına göre değişken olduğu için 100 kmdeki yakıtı litre olarak hesaplamak, kıyaslama açısından daha doğru sonuç verir. Senin hesabına göre 186 km de 5,02 lt x 4,79 = 24,05 TL civarı yakardım. Motosiklet yeni olduğu için belki 2-3 TL fazla yakmıştır.. sorun yok yani..

Standartı buysa sıkıntı yok. Fazla yakmasıda yolun 85 km sini rüzgara karşı gittim. Ama çok şiddetli rüzgar vardı.
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
Valla çok ilginç bir durum.
Ustadan yana bende çok sıkıntı yaşadım.
Sonunda ustamı buldum.
Maşallah adam sıkıntımı 10 metreden anlıyor.
Umarım düzgün bir usta bulursun erkan.

Tahsin bu aksam motoru yaptırdım usta hoşuma gitti işin ehli ve temiz birine benziyor. Baya yardimci oldu ama vites mili keçesi değilmiş ön dişli keçesiymiş yağda değişti inşallah ustamı buldum diyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Standartı buysa sıkıntı yok. Fazla yakmasıda yolun 85 km sini rüzgara karşı gittim. Ama çok şiddetli rüzgar vardı.

Benim motorda yeni sayılır daha 2700 de bende aynı yakiyorum sayılır ama benim iki kişi bimdigim çok oluyor ve zonguldak ta çok rampa var o zaman benim şükretmem lazım herhalde :cat:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tahsin bu aksam motoru yaptırdım usta hoşuma gitti işin ehli ve temiz birine benziyor. Baya yardimci oldu ama vites mili keçesi değilmiş ön dişli keçesiymiş yağda değişti inşallah ustamı buldum diyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------



Benim motorda yeni sayılır daha 2700 de bende aynı yakiyorum sayılır ama benim iki kişi bimdigim çok oluyor ve zonguldak ta çok rampa var o zaman benim şükretmem lazım herhalde :cat:

Sevindim sorunun halledilmesine. Ustanı buldunmu gerisi kolay.
Bizde 4 kişi vites keçesinden yağ kaçırma sorunu yaşadığından hemen vites keçesi diyoruz. Dişli keçeside kaçırabiliyor demek.
4. Keçe neyin onu bulabildin mi?
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
76
Dün 186 km lik yol gittim. Bu motorumla ilk uzun yolum. Motor 8500 devirde 100 km hıza zor zar ulaşıyor. Üstelik ön dişli 15 olmasına rağmen. km 1700 oldu. Sizde de durum aynı mı acaba yoksa benim motor mu yavaş kalmış. Ha birde toplamda 27 tl lik yakıt tüketmişim.

Kardeş hız konusu benim motarda şöyle iki kişi 112-115 gördüm. ama tek başıma iken basamıyorum çünkü benim direksyon çok sallanıyor tek başıma 110 geçemedim daha dogrusu basamadım. Yakıt konusuna gelirsek motorum bügün 400km oldu 5 kere 10 tllik benzin aldım 400kim yolu 50 tl ile gezdim aşagı yukarı aynı ( şehir içi )


hız konusu açılmışken benim ön dreksyon hayla sallanıyor :D ustaya o gün gittim iç lastık tam oturmamış gibi bişey dedi zamanla geçer dedi sonra bende bişey diyemedim 500-600de bakıma götürcem. onu bekliyorum fazla üstüne düşmedim.
Acaba oturmadıysa orda bişeyler otururtulamıyormu ?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Kardeş hız konusu benim motarda şöyle iki kişi 112-115 gördüm. ama tek başıma iken basamıyorum çünkü benim direksyon çok sallanıyor tek başıma 110 geçemedim daha dogrusu basamadım. Yakıt konusuna gelirsek motorum bügün 400km oldu 5 kere 10 tllik benzin aldım 400kim yolu 50 tl ile gezdim aşagı yukarı aynı ( şehir içi )


hız konusu açılmışken benim ön dreksyon hayla sallanıyor :D ustaya o gün gittim iç lastık tam oturmamış gibi bişey dedi zamanla geçer dedi sonra bende bişey diyemedim 500-600de bakıma götürcem. onu bekliyorum fazla üstüne düşmedim.
Acaba oturmadıysa orda bişeyler otururtulamıyormu ?

Dostum hiç uğraşma. Düzgün bir tubeless lastik tak bence. Hem hayatın için hemde bu sorunun lastiktense oda düzelmiş olur.
İç lastik çok çok tehlikeli, heleki orjinalleri aman diyeyim
 
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
45
Sevindim sorunun halledilmesine. Ustanı buldunmu gerisi kolay.
Bizde 4 kişi vites keçesinden yağ kaçırma sorunu yaşadığından hemen vites keçesi diyoruz. Dişli keçeside kaçırabiliyor demek.
4. Keçe neyin onu bulabildin mi?

Hiç aklıma gelmedi sormak :) usta biraz fabrikasyon hatasını benziyor dedi bostaymis zaten bu zamana kadar nasıl kaçirmadi falan dedi. Bir kaç gün kontrol et dedi yağı ne olur ne olmaz diye. Sıra aküye geldi :) onuda Hallettimi bayrama rahat girecem bas marşa git :)
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
76
Dostum hiç uğraşma. Düzgün bir tubeless lastik tak bence. Hem hayatın için hemde bu sorunun lastiktense oda düzelmiş olur.
İç lastik çok çok tehlikeli, heleki orjinalleri aman diyeyim

haklısın abi lastikleri deyiştirmeyi ilk aldıgım zamandan beri düşünüyorum. ama sorunun lastikden oldugunu sanmıyorum.
Birde abiler ilk bakım ücreti ne kadar oluyor 100-150 km sonra bakıma gitcem 500 de gel demişti bilgimiz olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst