A.s Seyhan kardeş.Benim tavsiyem(eksantrik zinciri gevşemiş,benim tahminim) ilk eksantrik zincir ayarı yapabiliyorsanız kendiniz,yapamıyorsanız iyi bir tamirciye yaptırınız,ardından motoru kullanıp aynı problemler devam ediyorsa iyi bir tamirciye fakat benim tahminim eksantrik zinciri ayarından sonra düzelecek.Benim tahminlerim sizin yazdıklarınıza göre yani yanında olup görsek daha iyi arıza tespiti olur,16bin km ye gelmiş kranktada sorun olabilir...Motorunuz hayırlı olsun güle güle kullanın.
Teşekkür ederim, İstanbul'da olan varsa, cesaretli olan birlikte yapmaya çalışalım, tamirciye vereceğim parayla depo doldurup beraber gaz açalım

Forumlara videolara bakıyorumda benim sesten kimsede duymadım henüz

Bende motoru açtırmak istemiyorum aslında, çalıştırmaya da kıyamadığımdan bıraktım kenara kaldı öyle, hiç tanıdığım tamirci yokki kime götüreyim bilemedim.
Güle güle kullanmaya devam inşallah
Ve aleyküm selam... İzmir'liyiz galiba.. Boyoz İzmir'in meşhur yiyeceğidir diye biliyorum..
Motosikletinizde hayırlı olsun, Allah c.c. kaza bela vermesin.. Güzel tercih ama biraz geç kalmışsınız..2005 ten bu zaman kadar forum okumakla zaman geçirmişsiniz anlaşılan..

Uygun fiyata motor almışsınız.. rodajı düzgün yapılıp, düzgün bir kullanıcı zorlamadan kullandı ise çok masraf çıkaracağını zannetmem. Ustaların her söylediğine inanmayın. Düzgün bir usta bulana kadar. Adil abinin söylediği gibi önce eksantrik zincirini bi kontrol etsin.. sorunu ucuzdan pahalıya doğru halletmeye çalışın.. eksantrik zincir ayarı ile düzelmezse masraflı
işlere ondan sonra girişirsiniz.
Karşyaka'da uzun yıllarım geçti, gönülden İzmir'li olanlardanım
Tabiiki 2005'den beri okumuyorum ama yaklaşık 20-25 senedir motorum olsun isterdim ancak dost ve akraba engelinden dolayı hiç alamadım ve hatta bir yakınım motor alırsam hırsız tutup çaldıracağını bile söylüyordu

Bi gün baktım fiyat uygun atladım arabaya gittim noter satışını yaptım alıp gelmedim (ekipman mekipman hiç bişey yok deneyim desen ona keza) Lüleburgaz'a yine arabayla gittik bi hafta sonra arkadaş motorda ben arabada geldik, ehliyet aldığımı ise eşimden başka kimse bilmiyordu bile alalı 1 seneden fazla oldu, onuda bi fırsat sitesinde denk geldim ucuzdu aldım gitti
Şimdi bakıyorumda boşa beklemişim aldım geldim sesi çıkan yok herkes merak ediyo motora bakıyo sonra devam bende muhabbet açmadım hiç herkes farkında olmadan alıştı bile, sadece ehliyetimi soruyorlar bahane etmek için (ilk motorunu almak almak için aile ikna yöntemi bence)
Yalnız motorun tek kötü tarafı oldu beni arabadan soğuttu valla
Okadar düşündüm aklıma gelmedi ama buraya yazarken şimdi bi yer geldi aklıma adamlar özel vw servisi ama tüm ustaları motor kullanıcısı cbf'den tenere'ye kadar değişik motorlar kullanıyorlar, bi onlara uğrayayım bakayım ne diyecekler paylaşacağım ancak yinede önerilerinizi bekliyorum, çekeyim bakayım videoda sesi yakalayabilirsem paylaşmaya çalışayım sizlerle