Kardeş hız konusu benim motarda şöyle iki kişi 112-115 gördüm. ama tek başıma iken basamıyorum çünkü benim direksyon çok sallanıyor tek başıma 110 geçemedim daha dogrusu basamadım. Yakıt konusuna gelirsek motorum bügün 400km oldu 5 kere 10 tllik benzin aldım 400kim yolu 50 tl ile gezdim aşagı yukarı aynı ( şehir içi )
hız konusu açılmışken benim ön dreksyon hayla sallanıyor

ustaya o gün gittim iç lastık tam oturmamış gibi bişey dedi zamanla geçer dedi sonra bende bişey diyemedim 500-600de bakıma götürcem. onu bekliyorum fazla üstüne düşmedim.
Acaba oturmadıysa orda bişeyler otururtulamıyormu ?