[/COLOR]
Kuru tip aküler ölçümde sağlam gibi görünebilir fakat motosikletin çalışmasını sağlamak için gerekli akımı veremeyebilir.. Marş dinamosu akım çekmeye başladığında akü gerekli gücü destekleyemiyordur.
Ve farlar, sinyaller, göstergeler direk aküden besleniyor.. Benim motosikletimde gece farlar açıkken motor çalışsa bile rolanti devrinde sinyal verdiğimde 3-5 sinyalden sonra sinyal vermeye gücü yetmiyor.. Devri arttırıp aküye eksta şarj ilavesi gerekiyor.. yani Akü gidici gibi.. seneye yeni akü almak lazım gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Ya benim aksamlari sinyal verdiğimde öyle güç yetmemezlik yapmıyor ama. Akü öneriniz nedir kuru akü mu yoksa bakımlı (sulu) akü mu? Kendinize akuyu 5 amper mi alacaksiniz. Birde kuru aküyü o zaman doğru ölçüm alamıyoruz demek kine.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
Aynı şekilde denedim belli bir müddet sonra aynı şekilde oldu demek ki bize akü yolu göründü akü tavsiyen nedir.
Kuru tip aküler ölçümde sağlam gibi görünebilir fakat motosikletin çalışmasını sağlamak için gerekli akımı veremeyebilir.. Marş dinamosu akım çekmeye başladığında akü gerekli gücü destekleyemiyordur.
Ve farlar, sinyaller, göstergeler direk aküden besleniyor.. Benim motosikletimde gece farlar açıkken motor çalışsa bile rolanti devrinde sinyal verdiğimde 3-5 sinyalden sonra sinyal vermeye gücü yetmiyor.. Devri arttırıp aküye eksta şarj ilavesi gerekiyor.. yani Akü gidici gibi.. seneye yeni akü almak lazım gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Ya benim aksamlari sinyal verdiğimde öyle güç yetmemezlik yapmıyor ama. Akü öneriniz nedir kuru akü mu yoksa bakımlı (sulu) akü mu? Kendinize akuyu 5 amper mi alacaksiniz. Birde kuru aküyü o zaman doğru ölçüm alamıyoruz demek kine.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
Statörden yeterli elektrik gelmezse (yani rolantide) sistemin elektrik ihtiyacı aküden besleniyor.
Akü bitikse ışıklar zayıflıyor.
Buda ben aküyü değişmeden önce çektiğim video.
http://www.youtube.com/watch?feature=c4-feed-u&v=UyCq6W5F8Ow
Aynı şekilde denedim belli bir müddet sonra aynı şekilde oldu demek ki bize akü yolu göründü akü tavsiyen nedir.