Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2013
Mesajlar
13
Mrb. arkadaşlar. Bu Titan ES ön fren kaliperini nereden temin edebiliriz?

http://www.motosikletparcalari.com.tr/honda-titan-es-on-fren-alt-merkez.html

Buradan alsak mı? Yoksa bildiğiniz bi yer var mı?
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
63
Balansörü özellikle yüksek devirlerde başarılı. Tabi ybr veya wolf ile kıyaslarsak yüksek devirde test etmedim ikisinide. Motorun malzeme kalitesi işçiliği cidden iyi. Ekran da vites, devir, Hız , toplam km , günlük km , yağ değişim zamanı vs hepsi mevcut ve herşey dijital olduğu için gidon ile ön çamurluk arasında Saçma sapan kablolar Geçmiyor. Bu ben haojue 150-9 sahibiyim otuş pozisyonu fena değil fakat haojue 135 in oturuş pozisyonu çok
Rahat
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
10
Sa beyler 3 saat önce aldım salcona wolf.
Öküsü ölmüş direk servise götürdüm ayarladılar . Bir sorum olucak

Koltuk altı bagaj varmı görmedim kilit yerini.
Bide ilk defa debriyajlı motora biniyorum 5. Viteste direk bire nasıl geçiririm

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

Motorun km cubugunu oynarken yanlışlıkla 100km ileri aldım nasıl düzelir bilirim acil yardım
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Sa beyler 3 saat önce aldım salcona wolf.
Öküsü ölmüş direk servise götürdüm ayarladılar . Bir sorum olucak

Koltuk altı bagaj varmı görmedim kilit yerini.
Bide ilk defa debriyajlı motora biniyorum 5. Viteste direk bire nasıl geçiririm

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

Motorun km cubugunu oynarken yanlışlıkla 100km ileri aldım nasıl düzelir bilirim acil yardım

Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
Koltuk altı bagajı yok.
Beşinci vitesten ancak dördüncü vitese geçebilirsin. Yani tek tek inip, tek tek çıkabilirsin. Beşinci vitesten sonra birinci vitese geçmez.
Tripmetre ayar topuzunu diyorsun herhalde. O da geriye doğru gelmez. Hep ileriye çevirerek tekrar sıfırlayabilirsin.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Sa beyler 3 saat önce aldım salcona wolf.
Öküsü ölmüş direk servise götürdüm ayarladılar . Bir sorum olucak

Koltuk altı bagaj varmı görmedim kilit yerini.
Bide ilk defa debriyajlı motora biniyorum 5. Viteste direk bire nasıl geçiririm

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

Motorun km cubugunu oynarken yanlışlıkla 100km ileri aldım nasıl düzelir bilirim acil yardım

a.s.
araba gibi değil dostum bunların şanzımanı. sıralı gider.
yavaşlarken vites düşerek yavaşlayacaksın hızına göre. öyle 5. vitesteyken frene basıp durmak yok. yoksa vitesler geçmez. 2. vitese kadar hızına göre düşüp sonra boşa atarsın. duruncada 1e. gibi
bütün vitesliler böyle.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
63
arkadaşlar salcano wolf le 100 bin ve üzerini gören varmı gördünüzmü veya duydunuzmu hiç
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
Arkadaşlar Kandiliniz mübarek olsun.

Sıfır veya sıfıra yakın gri Wolf gören duyan haber verirse sevinirim.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
63
Yinede çok başarılı Değerler desene bu motor tam anlamıyla ybr doğal olarak 100 bini rahat görür .
Peki titreşimi ybr ile kıyasladınızmı
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Yinede çok başarılı Değerler desene bu motor tam anlamıyla ybr doğal olarak 100 bini rahat görür .
Peki titreşimi ybr ile kıyasladınızmı

Ybr nin yansanayisi dostum. Yani mesela krank alacaksın ybr ye. Orjinali var 400tl. Yansanayisi 150tl krankın. İşte wolfte öyle. Yansanayi motor.
Bilinmedik bir motora binip parça sorunu yaşamamak bide balansör sayesinde minimum titreme istenildiğinden bu motor tercih ediliyor.
100.000km yi 1-2kez motor yaptırırsan anca görür. Ybr 5000tl ye satılırken wolfun 2900tlye satılmasının bir sebebi var elbet.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
63
Ybr nin yansanayisi dostum. Yani mesela krank alacaksın ybr ye. Orjinali var 400tl. Yansanayisi 150tl krankın. İşte wolfte öyle. Yansanayi motor.
Bilinmedik bir motora binip parça sorunu yaşamamak bide balansör sayesinde minimum titreme istenildiğinden bu motor tercih ediliyor.
100.000km yi 1-2kez motor yaptırırsan anca görür. Ybr 5000tl ye satılırken wolfun 2900tlye satılmasının bir sebebi var elbet.
Anladım Tahsin hocam bilgiler için sağolaaın
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Ybr'yi almadım. 8 bin km motor ama biraz yıpratmışlar. 4bin lira vermeye gönlüm razı olmadı. 0 km zaten 4800. Wolf denk gelmezse Ya ybr yada Apache.

apachedeki titreşimi görsen emin ol wolfun bile tekerini öpersin :)
bir motor rolantide bile titrermi yav :) ps2 oynadıysan zamanında. titreşimli kolları vardı. aynı öyle titriyor apache.
ha bide iyi olmuş. izmitten motor alınmaz zaten. km siyle oynanmış olma ihtimali çok yüksek.
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
apachedeki titreşimi görsen emin ol wolfun bile tekerini öpersin :)
bir motor rolantide bile titrermi yav :) ps2 oynadıysan zamanında. titreşimli kolları vardı. aynı öyle titriyor apache.
ha bide iyi olmuş. izmitten motor alınmaz zaten. km siyle oynanmış olma ihtimali çok yüksek.

Öyleyse fena binilmez o motora :) Ama vazgeçmiş değilim illaki alacak olursam deneme sürüşüne çıkarım ona göre artık. Altı üstü bi motor alacam bayağı uzattım. Bende sıkılıyorum artık. :cherry:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Hayırdır inşallah..
Gece rüyamda benim salcano ile teker yapıyordum..Normalde sevmem ama rüyada o kadar kolay yapıyordum ki çok hoşuma gitti.. :)

Motorum çok güzel sıkıntısı yok diyorum ya hep..

Sabah biraz geç uyanıp alelacale evden fırladım. Neyse motoru çalıştırdım, ısınırken botu kaskı falan giydim. Sonra çıktım yola... Oturduğum yer tepe bir yer. 2 km falan güzelce gittim.. sonra benimm motor gaz yememeye teklemeye başladı.. Eyvah dedim nazara geldik.. Debriyaja basınca stop etti.. Durdum, buji piposunu falan kontrol ediyorum.. marj yapıyorum.. motor çalışmıyor.. Sonra bi baktım.. Benzin musluğunu açmamışım.. Musluğu bir çevirdim.. benim hayvan bir coştu ki sormayın.. bu da böyle bir anı...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlara vesile olsun :)
Çanakkale Motosiklet Festivalinde benzeri başıma geldi,motoru yan ayakta bırakmıştım marşa basıyorum,motorda tık yok hemen aklıma geldi yan ayağı kapattım tık çalıştı :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst