Tahsin abi senin tur camı nasıl ? Rüzgarı tamamen kesiyor mu?
selamunaleyküm abiler
uzun zamandır giremiyodum bi selam vereyim iki resim atayım dedim
http://s26.postimg.org/la7xsiafd/20150119_152021.jpg
http://s26.postimg.org/w3auna2bt/IMG_20150121_133020_1.jpg
Motorda maaşallah diyeyim sıkntım yok :cat: Arabayı da satınca kar kış demiyorum veriyorum gazı. Bu sıra hava iyi gerçi resimleri geçen hafta çekmiştim.
Siperlik almayı düşünüyorum ben de cbf'inkini alıp uydurucam artık yuvarlakfar siperlik için tur camı pek yok piyasada.
çamurlu havalarda şart çizme :cat: Motor çok çamur atıyor ayaklara doğru, koruma demirinin önünü kapatsak belki o da iş yapabilirVe Aleyküm Selaaaaam...
çızmalar göz alıyor.. Bende mi alsam bi çift... hem benim motosiklet beyaz olduğu için daha hoş görünür bende![]()
alışveriş listem de var.... bi çift kaliteli bot alıcam.. yağmurlu havalar içinde bir çift bundan almak mantıklı gibi...
Öncelikle merhabalar
Benim bir sorunum var.Vites geçişleri yanlış oluyor 1. viteste mesela yukarı vuruyorum 3. vitese geçiyor birde 1. viteste boşa geçmiyor motorum 2.000 km de neden böyle sizce?
çamurlu havalarda şart çizme :cat: Motor çok çamur atıyor ayaklara doğru, koruma demirinin önünü kapatsak belki o da iş yapabilir
Koyu renk olanları var onlardan al bence bunlar fazla dikkat çekiyor:queen: Ben bulamadım mecburiyetten giymişitim
ben de aynı fikirdeyim abi yazın idare ediyordu ama şimdi fena oldu:queen: Michelin düşünüyorum bakalım para ayarlayabilirsem@enes irc hariç herşey on numara kardeşim![]()
koruma demirine tak-çıkar şeklinde bi örtü mantıklı geldi denemek lazım:cat:belki koruma demirine lastikli gerilerek takılacak branda vari birşeyler olabilir (bak bu iyi fikir :queen![]()
ön çamurluğa ekstra bi uzatmada olabilir ama yine görüntü çirkin...
o zaman şöyle yapayım; yağmurlu havalar için bu botlarda bir çift alayım. (nasılsa her zaman kullanılacak bir ekipman) Bir de koruma demirine takılacak seyyar bi örtü tasarlayayım..![]()
Motorun önünü kapatmayın arkadaşlar. Aşırı ısınıyor. Bende denemiştim zamanında. Hava soğutmalı motor ennihayetinde.ben de aynı fikirdeyim abi yazın idare ediyordu ama şimdi fena oldu:queen: Michelin düşünüyorum bakalım para ayarlayabilirsem
koruma demirine tak-çıkar şeklinde bi örtü mantıklı geldi denemek lazım:cat:
Teşekkürler ama önce bir burdaki bayiye götüreyim yarın.
Halleder heralde usta.Tahsin abinin dediğini deniyeceğim bir ilk önce.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
Tahsin abi çıktım şimdi dediğini yaptım boşa geçmiyordu vites sıkılaştırdım oldu şimdi geçiyor boşa umarım sorun çıkmaz bir daha.
Motorun önünü kapatmayın arkadaşlar. Aşırı ısınıyor. Bende denemiştim zamanında. Hava soğutmalı motor ennihayetinde.