- Katılım
- 22 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
49 bindeyim. Arka lastik ön lastik 3. 5 yıllık falan. Arka ciddi derecede hava azaltmaya başladı. 3 -4 günde bir şişiriyorum. Ön kaçırmıyor. İkiside tubbles.şimdi bu motoru iş motoru olarak kullanıyorum. İşe pazara bakkala çakkala falan. Kaliteli pahalı lastikmi alsam acaba? Mıchelın vs gibi. Yoksa sıradan orta kalitede lastikmi taktırsam? Karar veremiyorum. Kendim tubbles takabilirmiyim?
Adem,önce lastiklerin janta oturduğu kısmı kontrol et.Jantların lastiği tuttuğu yerlerde zamanla asitlenme paslanma sonucu döküntüler oluşuyor ve lastik bu döküntülerin olduğu yerlerden hava kaçırıyor,bu döküntülerin olduğu yerleri uygun maddelerle kapatırsan lastik eski olsa bile hava kaçırmaz(lastiklerin janta oturduğu bölüm aşınmışsa kaçırır) dene gör.Lastik önerisine gelince orta sınıf idare eder ve tubeles lastik değişmek zor değil(ben çok rahat 2sinide değiştim) kendin değişirsin zannediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
1 akü
3 debriyaj teli
2 debriyaj balatası
4 ad zincir
3 arka lastik
2 ön lastik
1 ön kaliper
4 ön balata
2 arka balata ve 1 komple arka kampana
1 ön arka dişli
4 far ampülü
1 öncam
1 benzin hortumu
2 amortisör keçesi
34.000km de şimdilik aklıma gelenler![]()
Tahsin,senin gibi bir kullanıcıya göre bile çok iyi,tebrik ederim:cat: