- Katılım
- 19 Tem 2013
- Mesajlar
- 2,014
Salih topcaseyi çıkarmışın,bende ceza yememek için çıkardım. Sende aynı sebebten zannedersem...
Yok abi ben topcase yi almadım bile... 2 tane çengelli lastik aldım..

Evrak veya küçük paket olunca lastiklerle gerdirip tutturuyorum.. sorun olmuyor.. Resimde de zaten arkada müşterinin evrakları var..
Ankara daki polislere sordum ceza var mı diye bazıları yukarıdan emir gelince yazarız diyor. Bazıları yok yazmayız diyor. Ben alırsam tekstil yan çanta alırım gibi, işi garantiye almak lazım.. Ne de olsa bunlara ceza yokmuş...
110 TL ye şunlardan mesela.. Çok harika değil ama iş görür.. Belki biraz pazarlıkla uygun fiyatada alınabilir..
