Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Salih topcaseyi çıkarmışın,bende ceza yememek için çıkardım. Sende aynı sebebten zannedersem...

Yok abi ben topcase yi almadım bile... 2 tane çengelli lastik aldım..



Evrak veya küçük paket olunca lastiklerle gerdirip tutturuyorum.. sorun olmuyor.. Resimde de zaten arkada müşterinin evrakları var.. :)


Ankara daki polislere sordum ceza var mı diye bazıları yukarıdan emir gelince yazarız diyor. Bazıları yok yazmayız diyor. Ben alırsam tekstil yan çanta alırım gibi, işi garantiye almak lazım.. Ne de olsa bunlara ceza yokmuş...

110 TL ye şunlardan mesela.. Çok harika değil ama iş görür.. Belki biraz pazarlıkla uygun fiyatada alınabilir..

 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
salih diz örtüsü alabilirsin. hiç içlikle falan uğraşma. hem pratik hem su ve rüzgar geçirmez. güvenlidirde.
valla benim öncam ım olsun bide diz örtüm, -5 derecede dünya turu atarım..
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
salih diz örtüsü alabilirsin. hiç içlikle falan uğraşma. hem pratik hem su ve rüzgar geçirmez. güvenlidirde.
valla benim öncam ım olsun bide diz örtüm, -5 derecede dünya turu atarım..

Dün bi termal içlik aldım.. dizlikler kısmende olsa da alttan ve baldırlara soguk geliyor.. havanın iyice soğuduğu zamanlarda içliğin yeterli olup olmadığını buradan yazarım... diz örtüsü elcik almayı düşündüm ama.. işlevselliği iyidir fakat görüntü olarak hiç cezbedici durmuyor..... Bakalım içlikten gerekli performansı sağlayamazsam görünen o ki diz örtüsü, elcik almak farz olucak..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla böbreklere dikkat et derim. telafisi yok. diz örtüsünün fazlası var eksiği yok. keza el kılıfıda.
reflektör leride gece görünürlüğü sağlıyor.
ama tabi görselde kurye damgasını yersin ama gerçekten çok işe yarıyor.
ben 34.000km lerdeyim. yaz kış hiç çıkarmadım diz örtü ve elkılıfını.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
tamamdır.. alışveriş listeme ekliyorum.. gerçi liste baya kabardı ama.. yavaş yavaş alıcaz artık.. :) motosiklete bineceksek sağlık herşeyden önemli..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
motorlarımızın kıymetini bilelim arkadaşlar. adamlar ne sorunlarla uğraşıyorlar.
uzun zamandır bajaj bakıyorum kendime ama şikayetleri okadar çokki :)
yok orası burası gevşedi.
yok şurasından yağ kaçırmaya başladı.
yok titreşimden artçı sakat kaldı :)
yok sabah çalışmamalar. çalışsada stop etmeler. vites geçişleri trank diye sesli. vs.
gün içinde stop etmeler.

biz maşallah diyelim salcano da hiç böyle şikayetler ne duyduk nede gördük :) motorlarımız güzelmiş bizim allah var :) biz farkında değilmişiz.
geçen gene benim gariban ile 200km aralıksız yol yaptım. hiçbir yerimde ne uyuşma ne birşey oldu. yakıtta 80-85km civarı gitmeme rağmen 100km/2.7lt yaktı.
maşallah diyorum salcano lara :)

iuuq_NV_004_SL_cq_SL_cmphtqpu_SL_dpn0_SK_M7uPdpxrTrd0T3ZCmTfCgxJ0BBBBBBBBBQp032ng_SK_ZtPCYx0t5110NBTBMMBI_SL_kqh.jpg
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
km 4.100 ü geçti hiç sorun yaşamadığımdan mıdır nedir çinli motorlara sempatim artmaya başladı.. :)

Tabi bizim motorlar çinliler içlerindeki en sorunsuz motorlarda olabilir.. Görünen o ki tercihte çok doğru karar vermişiz..

Ankara da salcano wolf kullanıcılarının arttığını rahatlıkla görebiliyorsunuz.. sıralamada cbf ve ybr den sonra wolf geliyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
rolantim soğukken 900 devir. sıcakken 1000 devir. jikleninde yerini unuttum. sabahları tek marşta çalışıyor. ve 900 devir rolantide tintin çalışmaya devam ediyor. bugüne kadar hiç motor ısıtmadım sabahları. direk gazlıyorum. ne stop etme ne başka birşey. yok yav biz motora biniyomuşuz. maşallah diyelim tekrar..
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Tahsin kardeş bende senin gibi 200 lük bajaj falan mı alsam diyordum ama ufak tefek derken sorun çıkaranların sayısı artıyor.. Bende motoruma daha bi iyi bakıyorum artık.. :)

Benim motosiklet rolanti 1400 devirde hep..kitapçıkta da olması gereken devir bu şekilde yazıyor..

Sabahları tek marşta çalışıyor en az 2 dk ısınmasını beklerim... Oturduğum yer tepede ve eğer sabah çok soğuksa 1-2 dk kadar jikle çekip çalıştırıyorum..

Bu arada Tahsin kardeş bir yerde okumuştum. Motosikletlerin 1400 devirde çalışmasının nedeni yağlama sisteminin sıçratmalı bi sistem olmasından kaynaklı diye biliyorum.. Bu şekilde etkili bir yağlama yapabiliyormuş... Bahsettiğin 900-1000 devir alında yeterli yağlamayı yapamaz ve problem çıkarabilir belki. Bi araştırmak lazım..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Tahsin kardeş bende senin gibi 200 lük bajaj falan mı alsam diyordum ama ufak tefek derken sorun çıkaranların sayısı artıyor.. Bende motoruma daha bi iyi bakıyorum artık.. :)

Benim motosiklet rolanti 1400 devirde hep..kitapçıkta da olması gereken devir bu şekilde yazıyor..

Sabahları tek marşta çalışıyor en az 2 dk ısınmasını beklerim... Oturduğum yer tepede ve eğer sabah çok soğuksa 1-2 dk kadar jikle çekip çalıştırıyorum..

Bu arada Tahsin kardeş bir yerde okumuştum. Motosikletlerin 1400 devirde çalışmasının nedeni yağlama sisteminin sıçratmalı bi sistem olmasından kaynaklı diye biliyorum.. Bu şekilde etkili bir yağlama yapabiliyormuş... Bahsettiğin 900-1000 devir alında yeterli yağlamayı yapamaz ve problem çıkarabilir belki. Bi araştırmak lazım..

valla salih 2 km motorda sıfır yağla gitmişliğim var :) krank ayvayı yemişti ama gene gitti gavurun malı :) bas gitsin korkma bu motorlara birşey olmaz.



İyi akşamlar cümleten.

Wolf'ta periyodik bakımda neler değişiyor ?

1500km debir yağ değişiyor. 12tl
8.000km debir ön balata 8-15tl
8.000km debir buji. 10tl
10.000km debir zincir. 15tl
15.000km debir arka balata 20tl


benim düşüncem tabi. max bu kilometrelere gelince dediklerim değişmeli bence..
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
93
Yamaha ESD içim olan koruma demiri siparişi verdim ve motosikletime monte ettim. Yalnız monte ederken ön tarafta bulunan siyah plastiği çıkarmak durumunda kaldım.

Malum kış yaklaştı. Arka lastik olarak Michelin Pilot Street alıp orijinal arka lastiği de öne takma düşüncesindeyim. Yalnız ön çamurluğun iç kısmı biraz bana dar gibi geldi.

Yamaha'nın hangi model ön çamurlukları bizim motora uyar ve kalın arka lastik taktığımda ise sorun çıkarmaz?

Yardımlarınızı bekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum.

big_170216408sou.jpg
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
tavsiyem her iki lastiği de değiştirmek ve tercşhim orjinal boyutlardan yana olur.. ön lastiğinde iyi olması ve kaymaması lazım.. pirelli duratraction aldım.. gayet iyi.. bunları bi eskiteyim olmadı birde mişlen alır denerim..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bende hiç arka lastiği öne takan görmedim.
michelin taktım ben öne. 120tl ye aldım geçen hafta. ama şu bir gerçekki motorun karakteri değişti michelinlerle. dayanıklı bir lastik değil. ama yolu güzel tutuyor. irc ler gibi hava kaçırmıyor. doğrusu irc ve michelin i aynı cümlede bile kullanmamak lazım. irc lastik değil bildiğin sabun kalıbı.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru aldığımdan beri değiştiğim tek şey akünün suyu :p Tahsin gerçekten maaşallahı var Salcanonun...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
49 bindeyim. Arka lastik ön lastik 3. 5 yıllık falan. Arka ciddi derecede hava azaltmaya başladı. 3 -4 günde bir şişiriyorum. Ön kaçırmıyor. İkiside tubbles.şimdi bu motoru iş motoru olarak kullanıyorum. İşe pazara bakkala çakkala falan. Kaliteli pahalı lastikmi alsam acaba? Mıchelın vs gibi. Yoksa sıradan orta kalitede lastikmi taktırsam? Karar veremiyorum. Kendim tubbles takabilirmiyim?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Motoru aldığımdan beri değiştiğim tek şey akünün suyu :p Tahsin gerçekten maaşallahı var Salcanonun...

1 akü
3 debriyaj teli
2 debriyaj balatası
4 ad zincir
3 arka lastik
2 ön lastik
1 ön kaliper
4 ön balata
2 arka balata ve 1 komple arka kampana
1 ön arka dişli
4 far ampülü
1 öncam
1 benzin hortumu
2 amortisör keçesi

34.000km de şimdilik aklıma gelenler :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst