Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fatih'e katılıyorum,Wolf'te dişli değiştirmek isteyenlere 15t dişliye çevirmiş biri olarak açıklık getireyim 1.öncelikle 15 dişli 65kg a kadar güzel performans veriyor üstü kilolarda perf.düşüyor(65kg tam ideal 15t için)2.hız artıyor3.yakıt düşüyor(ben 14t ile 2.8lt yakarken 15t ile 2.385cl yakıyorum tabi 100km de)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Selamunaleyküm abiler hepinize merhaba keyifler nasıl salcanolar nasıl:)
Uzun bi süredir giremiyordum foruma üniversite dersler falan zaten motoru Düzcede bırakmıştım. Gidince hava iyi olursa biniyorum işte paslanmasın kerata .:queen:
Tahsin abiyi ve salcanosunu bugün İzmit'te(Saat 4.20 gibi sanayi Vatan bilg. arası) görünce bi girip msj atmak geldi aklıma.

Bu arada izmitte fazlaca salcano görüyorum (bizim fakültede bile var 1 kırmızı) tahsin abi'den başka forumdan varmı diyecektim:)

Beni tanımayan/unutan varsa diye resim koyayım.Geçtiğimiz yaz paylaştığım resimlerden:bounce:
x7tk.jpg

bizim sayfayı da saklamışlar herhalde baktım diğer yok şaşırdım nolmuş filan diye sonra buldum:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Selamunaleyküm abiler hepinize merhaba keyifler nasıl salcanolar nasıl:)
Uzun bi süredir giremiyordum foruma üniversite dersler falan zaten motoru Düzcede bırakmıştım. Gidince hava iyi olursa biniyorum işte paslanmasın kerata .:queen:
Tahsin abiyi ve salcanosunu bugün İzmit'te(Saat 4.20 gibi sanayi Vatan bilg. arası) görünce bi girip msj atmak geldi aklıma.

Bu arada izmitte fazlaca salcano görüyorum (bizim fakültede bile var 1 kırmızı) tahsin abi'den başka forumdan varmı diyecektim:)

Beni tanımayan/unutan varsa diye resim koyayım.Geçtiğimiz yaz paylaştığım resimlerden:bounce:
http://imageshack.com/a/img827/279/x7tk.jpg
bizim sayfayı da saklamışlar herhalde baktım diğer yok şaşırdım nolmuş filan diye sonra buldum:silent:


salcano çok var burlarda enes. hatta bir arkadaş daha var. benim motorun yanındaydı geçen motoru. bu sayfayada yazıyor :) getir motoru gezelim. yatırma çürütürsün :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
salcano çok var burlarda enes. hatta bir arkadaş daha var. benim motorun yanındaydı geçen motoru. bu sayfayada yazıyor :) getir motoru gezelim. yatırma çürütürsün :)
çürütmüyom abi ben gidiyom arada kardeşime de dedim boş bırakma keratayı diye:queen:
Gözüm kesmiyor abi bu sıra yaza doğru belki getiririm bilmiyorum sağol yinede
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Üçerler le görüştüm salcano yu Ankara ya 3.050 TL ye gönderceklermiş.. Kargo bedelsiz.. :) Kredi kartı ancak haftaya müsait olur. Haftaya fotograf atarım artık..

ikinci el alıyım diyordum.. Malum taksitle almak zorunda olduğum için sıfıra yöneldim.. Artık ne kadar ucuza bulsam kârdır hesabı yapıyorum.. :)

Hâla rengini netleştiremedim
Sadece tahsin beyaz dedi. bende kararsızım ne renk alsam diye...
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
31
arkadaşlar ön dişliyi 16t olarak deyiştirdim motor süper oldu önceden 100 giden motor şimdi 120 ful gidiyor
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Üçerler le görüştüm salcano yu Ankara ya 3.050 TL ye gönderceklermiş.. Kargo bedelsiz.. :) Kredi kartı ancak haftaya müsait olur. Haftaya fotograf atarım artık..

ikinci el alıyım diyordum.. Malum taksitle almak zorunda olduğum için sıfıra yöneldim.. Artık ne kadar ucuza bulsam kârdır hesabı yapıyorum.. :)

Hâla rengini netleştiremedim
Sadece tahsin beyaz dedi. bende kararsızım ne renk alsam diye...

hayırlı olsun. cok geldi bana rakam. hoş gecen senede 2600 lira filandı ücerlerde.
ikinci el filan denk gelirdi aslında sıfıra yakın öyle baksaydınız.
gecenlerde bizim burada 2 aylık motoru 2000e satmıştı para yok diye alamadım.
beyaz güzel renk. =)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Üçerler le görüştüm salcano yu Ankara ya 3.050 TL ye gönderceklermiş.. Kargo bedelsiz.. :) Kredi kartı ancak haftaya müsait olur. Haftaya fotograf atarım artık..ikinci el alıyım diyordum.. Malum taksitle almak zorunda olduğum için sıfıra yöneldim.. Artık ne kadar ucuza bulsam kârdır hesabı yapıyorum.. :)Hâla rengini netleştiremedim
Sadece tahsin beyaz dedi. bende kararsızım ne renk alsam diye...
Foruma en son girdiğimde de motor bakıyordun abi(yazın) . Hayırlısıyla alırsın inşallah:)
Favori rengim siyah derdim ama siyah salcano çok var, beyazı da yeni çıktı güzel bence
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
hayırlı olsun. cok geldi bana rakam. hoş gecen senede 2600 lira filandı ücerlerde.
ikinci el filan denk gelirdi aslında sıfıra yakın öyle baksaydınız.
gecenlerde bizim burada 2 aylık motoru 2000e satmıştı para yok diye alamadım.
beyaz güzel renk. =)

2aylık 2.000 e bulsam 1 dk durmam bulur buluştururum ama yok... yada bana denk gelmiyor..

Foruma en son girdiğimde de motor bakıyordun abi(yazın) . Hayırlısıyla alırsın inşallah:)
Favori rengim siyah derdim ama siyah salcano çok var, beyazı da yeni çıktı güzel bence

önce ehliyeti aldım... Havaların ısınmasını ve maddi durumumun biraz daha müsait olmasını bekliyorumdum... Kısmet bu aya imiş...
:)

Bende beyazına karar verdim...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Üçerler le görüştüm salcano yu Ankara ya 3.050 TL ye gönderceklermiş.. Kargo bedelsiz.. :) Kredi kartı ancak haftaya müsait olur. Haftaya fotograf atarım artık..

ikinci el alıyım diyordum.. Malum taksitle almak zorunda olduğum için sıfıra yöneldim.. Artık ne kadar ucuza bulsam kârdır hesabı yapıyorum.. :)

Hâla rengini netleştiremedim
Sadece tahsin beyaz dedi. bende kararsızım ne renk alsam diye...

bir yılda 450tl zam yapmışlar. baktılar satışlar iyi, veriyorlar ayarı :) bide sezon canlanınca iyice coşar bunlar :)
hayırlısı olsun güle güle kullan motorunu. olası sorunlarda deneyimli wolf kadron yardıma hazır :)

bence beyazı çok güzel ama cb125e ile karıştırılabilir, ki kullandığım hiçbir motorun cb serisi ile karıştırılmasını istemem :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
bir yılda 450tl zam yapmışlar. baktılar satışlar iyi, veriyorlar ayarı :) bide sezon canlanınca iyice coşar bunlar :)
hayırlısı olsun güle güle kullan motorunu. olası sorunlarda deneyimli wolf kadron yardıma hazır :)

bence beyazı çok güzel ama cb125e ile karıştırılabilir, ki kullandığım hiçbir motorun cb serisi ile karıştırılmasını istemem :)

motoru bi alayım başınızı ağrıtırım artık :)

wolf ün beyazını pek görmedim o yüzden beyaz olsun istedim.. beyaz bu aralar daha fazla istek alıyo galiba... Ybr nin bile beyazını çıkaracaklar diye duymuştum..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun. cok geldi bana rakam. hoş gecen senede 2600 lira filandı ücerlerde.
ikinci el filan denk gelirdi aslında sıfıra yakın öyle baksaydınız.
gecenlerde bizim burada 2 aylık motoru 2000e satmıştı para yok diye alamadım.
beyaz güzel renk. =)

Niye motor alacan sattınmı TVS yi? Salih bende beyaz derim,ben aldığım zaman beyaz yoktu yoksa beyaz alırdım.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
16
s.a. arkadaşlar ufak bir kaza sonucu ön çamurluk ve ön far kırıldı. uygun fiyata nereden temin edebilirim?
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
8
selamın aleyküm arkadaşlar .uzun zamandır girmiyodum bende . ön dişli konusunda sorum olcak 15 t veya 16 t yapmak istiyorum yakıt nasıl etkılenir 16t çekişi çok düşürür gibime geliyor.?? bunun dışında motorum 14300 km de. debriyaj balatası bitmedi ancak 12,5 tl ye jıanse yönlü balata aldım ve kendim değiştirdim :)debriyaj tasının tam ortasında ortası yıldız etrafı somunlu bi mil var debriyaj tahrık edıyo, omili biraz daha içeriye aldım bu sayede vites geçişlerim çok rahatladı .. usta 100 tl istedi debriyaj balatası ve yağ değişimine... ön fren balatası arka fren balatası ve göbek takozlarınıda değiştirdim. akü 7 amper jel taktım süper 50 tl. cillop oldu şükür.yine uzun yola hazır. bu akşamda sübap ayarını yaptım bi arkadaşımdan sentil anahtarı aldım ve cok süper bi ayar çektim. motor rahatladı torku arttı tahminim biraz daha az yakacak.:) zaten az yakıyor. emme sübab = 0,09 eksoz sübap = 0,11 yaptım .salcano fabrikayı aradım teknik servis bulamadım .sübap değerlerini sorcaktım .bende ybr 125 ed ye göre yaptım güzel oldu .şimdi soğukken daha rahat çalışıyo. onun dışında ön far ampulünü led ampul ile değiştirmek istiyorum bilgisi olan varmı?? led lambadan memnun olan yoksa zenon takcam 35w/35w 8000 k zenon taksam aküyü bitirirmi takan varmı? en yakın zamanda resim eklerim inşaallah... sizlerle tanışmak isterim benimde yardımcı olacağım konular olursa elımden gelenı yaparım arkadaslar. allaha emanet olun ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

kardeşim ön çamurluğu başka bi motordanda uydurursun ama kafa grenajını ya salcano fabrikada istanbul bölge müdürü ziya yegül var onu arayıp isticeksin ki ıyı bırı uygun fiyata parça göderir bende parça lazım olur diye motoru almadan önce fabrikayı aradım her zaman parça gödeririz diye söz verdı müdür bey ordan biliyorum.yada beğendiğin başka bi motorun kafa grenajını takabılırısn yada damla far takıp naked havası verebilirsin. mondial kafa grenajı uydurursan ucuz olur allah kaza bela vermesın kardesım geçmiş olsun...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

arkadaşlar ön dişliyi 16t olarak deyiştirdim motor süper oldu önceden 100 giden motor şimdi 120 ful gidiyor
kardesim 16 t çekişi cok düşürmedimi?2 - yakıt 16t ile ne oldu nekadar etkiledi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst