- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
Selamunaleyküm abiler hepinize merhaba keyifler nasıl salcanolar nasıl
Uzun bi süredir giremiyordum foruma üniversite dersler falan zaten motoru Düzcede bırakmıştım. Gidince hava iyi olursa biniyorum işte paslanmasın kerata .:queen:
Tahsin abiyi ve salcanosunu bugün İzmit'te(Saat 4.20 gibi sanayi Vatan bilg. arası) görünce bi girip msj atmak geldi aklıma.
Bu arada izmitte fazlaca salcano görüyorum (bizim fakültede bile var 1 kırmızı) tahsin abi'den başka forumdan varmı diyecektim![]()
Beni tanımayan/unutan varsa diye resim koyayım.Geçtiğimiz yaz paylaştığım resimlerden:bounce:
http://imageshack.com/a/img827/279/x7tk.jpg
bizim sayfayı da saklamışlar herhalde baktım diğer yok şaşırdım nolmuş filan diye sonra buldum:silent:
çürütmüyom abi ben gidiyom arada kardeşime de dedim boş bırakma keratayı diye:queen:salcano çok var burlarda enes. hatta bir arkadaş daha var. benim motorun yanındaydı geçen motoru. bu sayfayada yazıyorgetir motoru gezelim. yatırma çürütürsün
![]()
Üçerler le görüştüm salcano yu Ankara ya 3.050 TL ye gönderceklermiş.. Kargo bedelsiz..Kredi kartı ancak haftaya müsait olur. Haftaya fotograf atarım artık..
ikinci el alıyım diyordum.. Malum taksitle almak zorunda olduğum için sıfıra yöneldim.. Artık ne kadar ucuza bulsam kârdır hesabı yapıyorum..
Hâla rengini netleştiremedim
Sadece tahsin beyaz dedi. bende kararsızım ne renk alsam diye...
Foruma en son girdiğimde de motor bakıyordun abi(yazın) . Hayırlısıyla alırsın inşallahÜçerler le görüştüm salcano yu Ankara ya 3.050 TL ye gönderceklermiş.. Kargo bedelsiz..Kredi kartı ancak haftaya müsait olur. Haftaya fotograf atarım artık..ikinci el alıyım diyordum.. Malum taksitle almak zorunda olduğum için sıfıra yöneldim.. Artık ne kadar ucuza bulsam kârdır hesabı yapıyorum..
Hâla rengini netleştiremedim
Sadece tahsin beyaz dedi. bende kararsızım ne renk alsam diye...
hayırlı olsun. cok geldi bana rakam. hoş gecen senede 2600 lira filandı ücerlerde.
ikinci el filan denk gelirdi aslında sıfıra yakın öyle baksaydınız.
gecenlerde bizim burada 2 aylık motoru 2000e satmıştı para yok diye alamadım.
beyaz güzel renk. =)
Foruma en son girdiğimde de motor bakıyordun abi(yazın) . Hayırlısıyla alırsın inşallah
Favori rengim siyah derdim ama siyah salcano çok var, beyazı da yeni çıktı güzel bence
Üçerler le görüştüm salcano yu Ankara ya 3.050 TL ye gönderceklermiş.. Kargo bedelsiz..Kredi kartı ancak haftaya müsait olur. Haftaya fotograf atarım artık..
ikinci el alıyım diyordum.. Malum taksitle almak zorunda olduğum için sıfıra yöneldim.. Artık ne kadar ucuza bulsam kârdır hesabı yapıyorum..
Hâla rengini netleştiremedim
Sadece tahsin beyaz dedi. bende kararsızım ne renk alsam diye...
bir yılda 450tl zam yapmışlar. baktılar satışlar iyi, veriyorlar ayarıbide sezon canlanınca iyice coşar bunlar
hayırlısı olsun güle güle kullan motorunu. olası sorunlarda deneyimli wolf kadron yardıma hazır
bence beyazı çok güzel ama cb125e ile karıştırılabilir, ki kullandığım hiçbir motorun cb serisi ile karıştırılmasını istemem![]()
S.a nasılsınız bayadır giremiyoruz,eski zamanları özlemedigim degil hani![]()
Sana motör alalım bi tane.
hayırlı olsun. cok geldi bana rakam. hoş gecen senede 2600 lira filandı ücerlerde.
ikinci el filan denk gelirdi aslında sıfıra yakın öyle baksaydınız.
gecenlerde bizim burada 2 aylık motoru 2000e satmıştı para yok diye alamadım.
beyaz güzel renk. =)
s.a. arkadaşlar ufak bir kaza sonucu ön çamurluk ve ön far kırıldı. uygun fiyata nereden temin edebilirim?
kardesim 16 t çekişi cok düşürmedimi?2 - yakıt 16t ile ne oldu nekadar etkiledi ?arkadaşlar ön dişliyi 16t olarak deyiştirdim motor süper oldu önceden 100 giden motor şimdi 120 ful gidiyor