- Katılım
- 14 May 2006
- Mesajlar
- 2,188
arkadaşlar selamlar.
uzun zaman sonra bir uğrayayım, ne var ne yok sorayım dedim.
bir de wolf'ün beyazı çıkmış; mis olmuş!
nasıl gidiyor herşey yolunda mı? tubeless lastik kullanan dostlar, hala hava kaçırma problemleri devam ediyor mu? makinelerde sıkıntı var mı?
hepinize selamlar..
uzun zaman sonra bir uğrayayım, ne var ne yok sorayım dedim.
bir de wolf'ün beyazı çıkmış; mis olmuş!
nasıl gidiyor herşey yolunda mı? tubeless lastik kullanan dostlar, hala hava kaçırma problemleri devam ediyor mu? makinelerde sıkıntı var mı?
hepinize selamlar..