Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar selamlar.
uzun zaman sonra bir uğrayayım, ne var ne yok sorayım dedim.
bir de wolf'ün beyazı çıkmış; mis olmuş! :)

nasıl gidiyor herşey yolunda mı? tubeless lastik kullanan dostlar, hala hava kaçırma problemleri devam ediyor mu? makinelerde sıkıntı var mı?

hepinize selamlar..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çorludan misafirlerim geldi dolaştık.

u6g4u.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
İyi haftalar tüm dostlara
Herkese hayırlı sabahlar , benim motor önceki kullanımlarıma göre çok yakmaya başladı bunun az yakması için bi çözüm var mıdır ? hava ayarı kaç yapıyosunuz vs ? bide bu tubeles teker normalden bişey farkettiriyor mu +sı _si var mı kışlık tekeri tubeles alsam ? önereceğiniz uygun fiyatlı ama kaliteli :D yağmur geçirmez kışlık bi mont var mıdır ?

Yakma olayını bir ustaya göstermek lazım, Tubless olunca patladığında köpük basıp geçiyorsun benim anladığım.


Murat sony Xperia z aldım

Hayırlı olsun abi, güle güle kullan.Sigorta yaptırdınm mı ucuz değil telefon mazallah,

Merhaba arkadaslar. Sizlere Ant. SERIK ten katiliyorum.
Sizlerin yazdiklarini okuyarak uzun suredir takip ediyorum ve sizlere cumartesi gunu aldigim SALCANOmla katiliyorum.. Herkese hayirli yolculuklar sorunsuz ve kazasiz

Hayırlı uğurlu olsun, umarım pişman olmazsınız.Ben haftasonu asker ziyaretine 450 km yaptım,6000 de nisan başı aldım 19000 i biraz geçtim.Bende de özel bir masraf çıkartmadı

arkadaşlar selamlar.
uzun zaman sonra bir uğrayayım, ne var ne yok sorayım dedim.
bir de wolf'ün beyazı çıkmış; mis olmuş! :)

nasıl gidiyor herşey yolunda mı? tubeless lastik kullanan dostlar, hala hava kaçırma problemleri devam ediyor mu? makinelerde sıkıntı var mı?

hepinize selamlar..

MErhaba, benim tubeless'e daha önce köpük sıkmıştım, ama Cumartesi sarı tüpünde bir köpük var onu sıktık.Lastik kendine geldi bir hafta daha sıkıntı çıkartmazsa resmini koyarım köpüğün .


Resim güzel abi, herçeşit motor var, herkes yakışıklı :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Herkese merhabalar :rendeer:

Adil abim valla maşallahın var Tarık Akan'ın gençliği gibi çıkmışın resimde :cherry:

2 Hafta evvel yedekte olan motoruma tam benzin bitmek üzere öksürürken :cherry: benzinliğe dalarak litresi 4.82 TL den 50 TL lik 10.3 lt benzin aldım 320 km karışık kullanım (yarısı uzun yol eskişehirgezisi yarısı ş.içi) sonucu motorum yedeğe geçti :wiinkk: normal koşullarda 120 km de yedekte sürüyorum ama denemek amaçlı bitene kadar (yani gene öksürüne kadar) kullanmaya devam edeceğim(çantada yedek 1lt benzin dolu petim hazır :cat: ) bakalım sonuç ne çıkacak :wiinkk:

Şu an için yani 120 de yedekte kullandığımı varsayarsak (yaklaşık 50 km oldu yedeğe geçeli) 10.8 kuruş ortalama tüketim değerim litre olarak 100km/2.25 lt :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hay maşallah :cat: senin motor zaten ayrı kategori Adem yan kapaklarda yazan V-6 lar hakikaten gerçek herhalde senin motorda :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Depodan direk silindire veriyor benzini benim motor. Karbüratör pek bi işe yaramıyor. At gibi motor. Boşver. :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ahmet abi menzil mi ölçüyorsun şimdi yedekle?İyi yakıyormuş bu arada

Ben de annem geçen sene aldığı botları evde kaybedince 25 tl ye pazardan içi pamuk pamuk plastik yarım çizme aldım.İşe gidip gelmek için çok başarılı, hem sıcakta tutuyor.

Vizöre de fairy bulaşık detarjanı, buğu yok, yağmur yok :mrgreen:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhabalar :rendeer:

Adil abim valla maşallahın var Tarık Akan'ın gençliği gibi çıkmışın resimde :cherry:

2 Hafta evvel yedekte olan motoruma tam benzin bitmek üzere öksürürken :cherry: benzinliğe dalarak litresi 4.82 TL den 50 TL lik 10.3 lt benzin aldım 320 km karışık kullanım (yarısı uzun yol eskişehirgezisi yarısı ş.içi) sonucu motorum yedeğe geçti :wiinkk: normal koşullarda 120 km de yedekte sürüyorum ama denemek amaçlı bitene kadar (yani gene öksürüne kadar) kullanmaya devam edeceğim(çantada yedek 1lt benzin dolu petim hazır :cat: ) bakalım sonuç ne çıkacak :wiinkk:

Şu an için yani 120 de yedekte kullandığımı varsayarsak (yaklaşık 50 km oldu yedeğe geçeli) 10.8 kuruş ortalama tüketim değerim litre olarak 100km/2.25 lt :cat:
Tüm arkadaşlara selamlar.
Ahmet teşekkürlerimi sunarım:) Tarık AKAN ha :thumleft: Yakıt değerlerin iyi bende ölçüm yapmıştım daha önce fakat sıfırladığım gösterge eksik gösteriyormuş fazla yakıt yaktığımı zannetmiştim düzeltince 100km/2.289lt yaktığım ortaya çıktı buda iyi bir değer benim için:flower:

@Murat deterjan sürdüğünde görüşü engellemiyormu? Kask vizorune içten takılan şeffaf bantlar var buğu nem no problem tavsiye ederim,nette aratırsan bulursun.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karizma adamsın adil abi =) şarap gibi adamsın yeminlen

Ali ne ettin karizma 0 yerin dibine geçtim :cyclopsanyahu erkek adama şarap gibisin denirmi :queen:benim bildiğim kadınlara denir, özellikle zamanında Sophia LOREN için söylenmiş bir laftır.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ahmet abi menzil mi ölçüyorsun şimdi yedekle?İyi yakıyormuş bu arada

Ben de annem geçen sene aldığı botları evde kaybedince 25 tl ye pazardan içi pamuk pamuk plastik yarım çizme aldım.İşe gidip gelmek için çok başarılı, hem sıcakta tutuyor.

Vizöre de fairy bulaşık detarjanı, buğu yok, yağmur yok :mrgreen:

Hem menzili hem yakıtı ölçüyorum Murat evet :cat:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Ali ne ettin karizma 0 yerin dibine geçtim :cyclopsanyahu erkek adama şarap gibisin denirmi :queen:benim bildiğim kadınlara denir, özellikle zamanında Sophia LOREN için söylenmiş bir laftır.

abi içki olayına takılma =)
geri alıyorum lafımı
adil abi vodka gibi adamsın =)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu türkiyenin şarap merkezi olan mürefte'li adama sen şarap gibisin dedin ha :) müthişsin :) gece gece iyi güldüm..

bayanlara denir o :)

adil abicim saygılar.. nasılsın ?


Eyvallah Ramazan kardeşim Allaha şükür şimdilik iyiyiz, sen nasılsın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst