Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
320 km yaptım. Ortalama hız 100 km :silent: çekiş, gidiş mükemmel. Yakıt şu an çeğreğin altında. 100 km anca gider. Yedek hariç. Ama yolda çok iyi. Yağ gibi akıyor. Tapagaz 150-200 km arası gitmişimdir. Kulaklarım zonkluyor. Birazda üşüdük tabi. 2.5 saat kadar gece sürüşü yaptık. Ayaklarımı ıstıtmaya çalışıyorum su an. Battaniyenin altında. Katılımcılara teşekürler. :rendeer: gezide sürat botu turu bile vardı. Feribot faslı hariç :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

bu arada km sayacındaki alttakinin ve üsttekinin ölçtüğü km aynı. İkiside tamı tamına 320 km. Adil abi oynuyo demişti ama benimkinde hiç oynama yok. İkiside aynı ölçüyor.

adem abi motora allah ne verdiyse basıyon sonrada çok yakıyor diyorsun sende basarsan tabikide yakacak uzuyor yolda demesini biliyorsun uzuyorsa yakarda abi o zaman :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kadirga-satilik-kadirgalar-132179910/detay

şöyle bi motosiklet var.

2012 model 3.500 km kadırga fiyat plakalı 2.000 TL

Cazip ve makul bi teklif gibi geldi siz ne düşünürsünüz... Hatırladığım kadarı ile fatih kardeş bundan bi tane kullanıyordu. wolf mü, kadırga mı desem?

fiyat kadırganın uygun az pazarlıkda yaparsınız az daha düşülür gibi fiyat ama kadrıgamı wolf mü dersen wolf al derim daha rahat ve daha gösterişli duruyor ama fiyat olarak temizini bulamama dersen kadırgada alınır aklınmaz değil ama biraz ufak gelebilir :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih bu sefer yakıtta rekor kıracam. Hatta 4 zamanlı vitesli 125 lik hiç bir motorun yakamayacağı yakıtı yaktıracam.yaktırdımda. 12.5 litreyle şu kadar yol gittim deyince şaşıracaksınız. Yedeğe düşmek üzere. Düşünce yazarım. :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
wolf mü kadırga mı dersen wolf derim.

fiyat kadırganın uygun az pazarlıkda yaparsınız az daha düşülür gibi fiyat ama kadrıgamı wolf mü dersen wolf al derim daha rahat ve daha gösterişli duruyor ama fiyat olarak temizini bulamama dersen kadırgada alınır aklınmaz değil ama biraz ufak gelebilir :)

Eyvallah, teşekkür ettim... Fiyat cazip gelmişti sadece... Ama ufak gelir deyince can alıcı cümle oldu.. Boy 1.82 kilo 88, ufak motora ihtiyacım yok... Aslında param olsa CBF 150 istiyorum, kalıplı bir motor oluşundan dolayı...

wolf ün sadece cantını sevmiyorum.. 5 kollu cant daha hoş olurdu kanaatimce...
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Selam wolf ailesi,
DGS sınavı ile Manisa Celal Bayar Üniversitesi Endüstri Mühendisliğine geçmiş blunmaktayım. Wolf hayallerim biraz daha askıda malesef önce okul. Tüm abilerime kardeşlerime selamlar sağlıcakla kalın.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
benzın olcme olayına devam edıyorum.bugun depo tekrar fulledım.33 tl aldı.km 278......

aga o kilo ya normal:p
metehan'ın cbf 20krş yakıyor 1km de:queen:
adem in wolf 125 te 19krş yakıyor km de:sunny:
tabi bu değerler 120+ kg olan şahıslardan elde edilmiş değerler dir:p
normal kullanıcılar bunlara bakıp yanılmasınlar:queen:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba,

fatih bu sefer yakıtta rekor kıracam. Hatta 4 zamanlı vitesli 125 lik hiç bir motorun yakamayacağı yakıtı yaktıracam.yaktırdımda. 12.5 litreyle şu kadar yol gittim deyince şaşıracaksınız. Yedeğe düşmek üzere. Düşünce yazarım. :)

Son durum nedir abi :)
benzın olcme olayına devam edıyorum.bugun depo tekrar fulledım.33 tl aldı.km 278......

Kaç kuruştan almıştın abi
Selam wolf ailesi,
DGS sınavı ile Manisa Celal Bayar Üniversitesi Endüstri Mühendisliğine geçmiş blunmaktayım. Wolf hayallerim biraz daha askıda malesef önce okul. Tüm abilerime kardeşlerime selamlar sağlıcakla kalın.
Hayırlısı olsun biz motoru üniversiteyi bitirip çalışmaya hayatımızda alabildik, sabırla büyüteceğiz kendini hiç sıkıştırma, herşeyin başı sağlık ;)

ne 120 si la fatih:santa: hanımla ben bide yükler 150 + kg :sunny:

Sen mantarları löp löp ye abi sonra kilo de :p

Arka taşıma demirindeki fazla çizikler göze batmaya başlayınca öğle arası serkan abinin yanında beraberce söküp zımparaladık.Akşam boya atsak yarın takarım :cat: Elimizde mat siyah var sanırım yakışacak.Bu da apaçi wolf :queen:

IsjPG.jpg


xvR6.jpg


Gri güneşte kiri belli ederken gölgede nasıl temiz duruyor koçum benim :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
daha yedeğe düşmedi. Düşünce yazarım. Sen arka lastiği ne yaptın? Patlakmıymış?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
baktırmanda fayda var murat :bounce: benim tel bozuldu. cepen ulaşmak isteyenlere duyrulur :pr:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
Çok özledim motorunu firsat bulup bi tur attim..daha 640 km de bi tur beni deşarj etti.bu gun çektiğim fotoları paylaşmak istedim
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Arkadaşlar wolf elde, tamam... ama o fiyata yakın değişik alternatifleri incelerken 2 motor daha gözüme çarptı bunlar hakkında bilginiz var mıdır...

1- mondial 150 mcx
2- rks titan 150

motosikleti alınca en az 3 yıl binmeyi planlıyorum cc leri yüksek ve biraz daha gösterişli duran bu iki motosiklet hakkındaki fikirleriniz nelerdir?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Adem Abi teker sağlam olsada canttan kaçırdığından hiç uğraşasım gelmiyor birgün eze eze lastiği parçalayana kadar binesim var.Ben sanırım şamriyele döneceğim, ama bu seferde hamuru kalın lastik sökülmesi çok zor oluyor.

Özkan kardeşim motor özgürlüktür nasıl deşarj etmesin. Hele grup gezisi oldu mu of.

Salih Abi Mondial çok fazla yakıyormuş.Aslında 150 cc ile başlamak daha iyi. Lifan emisol iyi diyorlar, incelemekte fayda var.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bajaj in 125 lik vitesli motorlarından biri 1 litre ile 77 km yol gidiyomuş. Cb ile falan karşılaştırmışlar yakıtını, cb 40 km lerde kalmış. Fıss cb. Elin hintlisine bak yahu. Kesin hintliye dönecem. Benimki 1 litre ile 30 km anca gidiyor :pr:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
İyi akşamlar,

Dün Serkan Abi sağolsun kalan egsoz boyası ile arka demiri mat siyaha boyamış.Güzel de resim atayım şenlensin sayfa.Mat siyah olunca kayboldu sanki demir arkada :mrgreen:






Datça gezisinden sonra yakıt hesabı da yaptım.Castrol Power 1 koruduğu için biraz kasıyordu, haliyle dip gazla biraz daha benzin tüketiyorduk sanırım.Shell 15-50 ile düşük devirde rahat yol aldığımdan şehir içi çok ekonomik sürebiliyorum.

XyZdQ.jpg
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fulledikten sonra aşa yukarı yedeğe kadar 12.5 litre. 12.5 litre ile ilk defa bukadar az gittim. 1 litre ile 30 km. 378 km de yedeğe geçti. 100 km de 3.29 gibi yaktı. Nerdeyse 3.3 litre. Ye yavrum wolf ye. 4.5 litreye kadar yolun var.
Murat yedeğe düşüncemi aldın yoksa yedeğe düşmeden üstünümü doldurup hesapladın 9.7 litreyi? Yani neye göre 9.7 litre?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst