- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #13,041
320 km yaptım. Ortalama hız 100 km :silent: çekiş, gidiş mükemmel. Yakıt şu an çeğreğin altında. 100 km anca gider. Yedek hariç. Ama yolda çok iyi. Yağ gibi akıyor. Tapagaz 150-200 km arası gitmişimdir. Kulaklarım zonkluyor. Birazda üşüdük tabi. 2.5 saat kadar gece sürüşü yaptık. Ayaklarımı ıstıtmaya çalışıyorum su an. Battaniyenin altında. Katılımcılara teşekürler. :rendeer: gezide sürat botu turu bile vardı. Feribot faslı hariç
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
bu arada km sayacındaki alttakinin ve üsttekinin ölçtüğü km aynı. İkiside tamı tamına 320 km. Adil abi oynuyo demişti ama benimkinde hiç oynama yok. İkiside aynı ölçüyor.
adem abi motora allah ne verdiyse basıyon sonrada çok yakıyor diyorsun sende basarsan tabikide yakacak uzuyor yolda demesini biliyorsun uzuyorsa yakarda abi o zaman
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kadirga-satilik-kadirgalar-132179910/detay
şöyle bi motosiklet var.
2012 model 3.500 km kadırga fiyat plakalı 2.000 TL
Cazip ve makul bi teklif gibi geldi siz ne düşünürsünüz... Hatırladığım kadarı ile fatih kardeş bundan bi tane kullanıyordu. wolf mü, kadırga mı desem?
fiyat kadırganın uygun az pazarlıkda yaparsınız az daha düşülür gibi fiyat ama kadrıgamı wolf mü dersen wolf al derim daha rahat ve daha gösterişli duruyor ama fiyat olarak temizini bulamama dersen kadırgada alınır aklınmaz değil ama biraz ufak gelebilir

