Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba arkadaşlar nasılsınız?Bayram girdi araya forum yavaşladı :) Mutlu Abi YBR senin mi?Ahmet Abi eklemiş sen yorum yapmışsın kafam karıştı :)

Bodrum da tam motor havası var ceket giyemiyoruz hala, böyle tatlı tatlı da esmez mi insan ofiste oturunca çıldıracak :pr:



 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2590-picture11002.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2590-picture11001.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11008.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11007.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11000.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11005.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11004.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11003.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

.............
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
herkese ıyı akşamlar bende ufak bi yakıt denemesı yaptım muratcan arkadaşımızın dedıgı gıbı benım motorumda km de 90 krş yakıyor tabi 6000 bin deviri geçmeden kullandım bide rodajda hala motorum 20 tl lık benzın aldım yedege geçer geçmez işe gidiyorum motorumla servisim oldugu halde d napıyım zevk meselesi neyse günde 40 km yol yapıyorum 20 tl lık benzını aldım km sayacını sıfırladım tam 220 km de gıttıkden sonra motor yedege düştü benım motorumda 2012 model ama 2013 7 ay trafige çıkışlı şu anda km si 1010 oldu ...
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
yakıt olayı süper ewt gerçekten

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

km 9 kuruş yakıyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

benim motorumda 2012 model ama nisan 2013te mağazadan sıfır aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

yani trafiğe çıkışı 2013
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar 2006 model bı ybr sahıbıyım.tum devır ıslerı sıcıl ve sıgortası halledılmıs vazıyette ılk deneme gezısı bu aksamustu bursaya dogru gaz actım .toplam 160km kadar yol yaptım dun ve bugun.fotolar facede var ve devamı gelecek.ben teknolojık ozurluyum bıraz foto atamıyorum yanlız facede bı cogumuz eklıyız oradanda takıp edebılırsınız.s3 mini bu konuda yardımcı oluyo bana.anında cekıp paylasabılıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

motorumun plakası 34 eul 96....mavi ybr.her an karsınıza cıkabılır.dıkkatlı olun.ayrıca sigorta yaptırırken ne degısık fıyatlar cıktı hayret ettım.ılk sordugum yer 701 tl dedı 5-6 yer gezdım 298 e kadar dustu neyse kı arkadas vasıtasıyla mustafakemalpaşada 157 tl ye allıanz sıgortaya yaptırdım.

Mutlu hayırlı uğurlu olsun,gerçi ben herkesden önce YBR alacağını biliyordum:mrgreen:telefonda kutlamıştım,yanımda yeğen vardı bana 1 saat konuştun dedi:queen:hadi ya o kadar sürdümü dedim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2590-picture11002.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2590-picture11001.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11008.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11007.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11000.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11005.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11004.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11003.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

.............

Murat kardeş motorda sakalı tavsiye etmiyorum çünki motorun soğumasını engelliyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

Merhaba arkadaşlar nasılsınız?Bayram girdi araya forum yavaşladı :) Mutlu Abi YBR senin mi?Ahmet Abi eklemiş sen yorum yapmışsın kafam karıştı :)

Bodrum da tam motor havası var ceket giyemiyoruz hala, böyle tatlı tatlı da esmez mi insan ofiste oturunca çıldıracak :pr:

[url]http://s11.postimg.org/a93a5djj3/20131023_120553.jpg[/url]

[url]http://s11.postimg.org/73n9swqan/20131023_120559.jpg[/url]

Murat manzara harika:cat:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
ADil Abi burada tam motr havası var ama iş güç gezemiyoruz içimiz paramparça :pr:

5000 deviri şehir içinde hiç geçmeyen biri olarak ve de gaz koluna hiç abanmayan, bu 9 kuruş mevzusunu insanın aklı almıyor.Yani demek istediğim madem Ybr yan sanayi kullanılıyor ybr den iyi olmamalı.O kadar az yakan ybr mi var ki? Bir de darkosunki daha rodajda imiş, demek ileride daha da az yakacak. enteresan:silent:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla yakıtı nasıl hesapladığınızı bilmiyorum ama ben yedeğe düşürerek hesapladım. şehiriçinde 1lt benzin ile 35km gidiyor benimki. yani 100km / 2.8lt yakıyor.
yani kmde 13kr yakıyor . (benzin 4.7tl)

şehirlerarası 100kmde 3-3,5lt leri buluyor. çünkü gaza daha fazlabasıyorsun. yakıtta haliyle artıyor.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
yakıt olayı süper ewt gerçekten

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

km 9 kuruş yakıyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

benim motorumda 2012 model ama nisan 2013te mağazadan sıfır aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

yani trafiğe çıkışı 2013

yakıt hesabın yanlıştır büyük ihtimal.

valla yakıtı nasıl hesapladığınızı bilmiyorum ama ben yedeğe düşürerek hesapladım. şehiriçinde 1lt benzin ile 35km gidiyor benimki. yani 100km / 2.8lt yakıyor.
yani kmde 13kr yakıyor . (benzin 4.7tl)

şehirlerarası 100kmde 3-3,5lt leri buluyor. çünkü gaza daha fazlabasıyorsun. yakıtta haliyle artıyor.
boş ver sen onu bunu. al bi eski tvs ..
senin dediğin verilerden daha az yakıyor benim tvs. şehir dışında tapagaz gitmeme ragmen
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
valla yakıtı nasıl hesapladığınızı bilmiyorum ama ben yedeğe düşürerek hesapladım. şehiriçinde 1lt benzin ile 35km gidiyor benimki. yani 100km / 2.8lt yakıyor.
yani kmde 13kr yakıyor . (benzin 4.7tl)

şehirlerarası 100kmde 3-3,5lt leri buluyor. çünkü gaza daha fazlabasıyorsun. yakıtta haliyle artıyor.

Abi seninkide çok, benim anladığım kadarı ile 2.5 kasarsan 2.9 kadar çıkıyor.Ben hala Fatih'in o dik yokuşlu Antalya-Bodrum arası yollarda nasıl 2.1 yaktığını çözememişken iş başka boyutlara geçti :mrgreen: En sonunda Adem Abi ile takıcaz 2 adet yelken 1 litrede gideceğiz :queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
daha wolfu parçalayamadım tsubasa :)
salıncak burcu, akü, debriyaj kolu teli balatası sacı yani tüm debriyajı değiştirdim. bide yağ değişimi 200tl bayıldım.
motora çok yük attığımdan olmuş :(
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Mutlu abi dogru yolu bulmus :) Ybr ye gecmiş Totosu rahata ermiş hayırlı olsun abi..


Sok haberlerim var manisada Ybr ciler cok cok ileri gittiler artık :) Ben bile ne yapıyorlar diyorum.

Arka amasörler yok Mobilet amasörü takılı ..
Ön far camı yok.
Bmw mercek var.
Far tasları Tofaslar gibi boyalı.
İçlerinde Stiker yapıstırılmıs.
Plakalar L sekli aparatla gök yüzüne bakıyor :)

Ve uzama sesleri :) Adamlar yapmıslar yaaa
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
valla yakıtı nasıl hesapladığınızı bilmiyorum ama ben yedeğe düşürerek hesapladım. şehiriçinde 1lt benzin ile 35km gidiyor benimki. yani 100km / 2.8lt yakıyor.
yani kmde 13kr yakıyor . (benzin 4.7tl)

şehirlerarası 100kmde 3-3,5lt leri buluyor. çünkü gaza daha fazlabasıyorsun. yakıtta haliyle artıyor.

3 litreyi uzun yol, tapagaz hertürlü sürüş tarzımla geçemedim. 2.9 civarı yakıyo diye karburatörü değiştirmeyi düşünüyorum. 2.8 ila 2.9 kusur litre yakıyo şu an 100 km de. 3.5 yakarsa benzin döküp yakarım. Uzun yol dahil.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
benzın hesabına aklım ermıo.alınca depoyu fulledım.274km yapınca yıne fulledım.32 tl ye doldu depo.uzman kısıler yapsın hesabı hacılar.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Abi seninkide çok, benim anladığım kadarı ile 2.5 kasarsan 2.9 kadar çıkıyor.Ben hala Fatih'in o dik yokuşlu Antalya-Bodrum arası yollarda nasıl 2.1 yaktığını çözememişken iş başka boyutlara geçti :mrgreen: En sonunda Adem Abi ile takıcaz 2 adet yelken 1 litrede gideceğiz :queen:

murat kardeş ben antalya bodrum yolunda yakmadım o yolda 2,4 civarı yaktım 2,1 i antalyadan balıkesir erdeğe giderken yaktırmıştım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
depoyu fulledim, km yi yazdım, tam 250 km yol gittim, ibre çeyrek depoyu gösteriyor. Yakmıyor, içiyor. :pr: 6-7 bin devir max yaptığım devirler. Oda ara sıra çıkıyorum bu devirlere. 8 bin devire bile çıkmıyorum. Murat ta kaza yapan bi ybr den çıkma orjinal bi ybr karburatörü siparişi verdim. Yarın akşama getirecek bi ihtimal. Onu takacam. Bu karburatör içiyo resmen şuan. Her geçen gün daha çok yakıyor. Yakması beni sarsmaz ama madem o kadar yakıyon bari hakkını ver. Altı üstü 125 cc motorsun, kendini cbr 600 mü zandediyosun? :queen:
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
hesapta yanlışlık falan yok hesap ortada 2 defa yaptım bu hesap olayını üst üste 9 kuruş yakıyo km de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst