- Katılım
- 20 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,280
yok yarın bursada ısım var.dsi de.halledeyım gunduz gozu gelır donerım.
arkadaslar 2006 model bı ybr sahıbıyım.tum devır ıslerı sıcıl ve sıgortası halledılmıs vazıyette ılk deneme gezısı bu aksamustu bursaya dogru gaz actım .toplam 160km kadar yol yaptım dun ve bugun.fotolar facede var ve devamı gelecek.ben teknolojık ozurluyum bıraz foto atamıyorum yanlız facede bı cogumuz eklıyız oradanda takıp edebılırsınız.s3 mini bu konuda yardımcı oluyo bana.anında cekıp paylasabılıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------
motorumun plakası 34 eul 96....mavi ybr.her an karsınıza cıkabılır.dıkkatlı olun.ayrıca sigorta yaptırırken ne degısık fıyatlar cıktı hayret ettım.ılk sordugum yer 701 tl dedı 5-6 yer gezdım 298 e kadar dustu neyse kı arkadas vasıtasıyla mustafakemalpaşada 157 tl ye allıanz sıgortaya yaptırdım.
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2590-picture11002.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2590-picture11001.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11008.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11007.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture11000.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11005.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11004.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2592-picture11003.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------
.............
Merhaba arkadaşlar nasılsınız?Bayram girdi araya forum yavaşladıMutlu Abi YBR senin mi?Ahmet Abi eklemiş sen yorum yapmışsın kafam karıştı
Bodrum da tam motor havası var ceket giyemiyoruz hala, böyle tatlı tatlı da esmez mi insan ofiste oturunca çıldıracakr:
[url]http://s11.postimg.org/a93a5djj3/20131023_120553.jpg[/url]
[url]http://s11.postimg.org/73n9swqan/20131023_120559.jpg[/url]
yakıt olayı süper ewt gerçekten
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------
km 9 kuruş yakıyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------
benim motorumda 2012 model ama nisan 2013te mağazadan sıfır aldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
yani trafiğe çıkışı 2013
boş ver sen onu bunu. al bi eski tvs ..valla yakıtı nasıl hesapladığınızı bilmiyorum ama ben yedeğe düşürerek hesapladım. şehiriçinde 1lt benzin ile 35km gidiyor benimki. yani 100km / 2.8lt yakıyor.
yani kmde 13kr yakıyor . (benzin 4.7tl)
şehirlerarası 100kmde 3-3,5lt leri buluyor. çünkü gaza daha fazlabasıyorsun. yakıtta haliyle artıyor.
valla yakıtı nasıl hesapladığınızı bilmiyorum ama ben yedeğe düşürerek hesapladım. şehiriçinde 1lt benzin ile 35km gidiyor benimki. yani 100km / 2.8lt yakıyor.
yani kmde 13kr yakıyor . (benzin 4.7tl)
şehirlerarası 100kmde 3-3,5lt leri buluyor. çünkü gaza daha fazlabasıyorsun. yakıtta haliyle artıyor.
valla yakıtı nasıl hesapladığınızı bilmiyorum ama ben yedeğe düşürerek hesapladım. şehiriçinde 1lt benzin ile 35km gidiyor benimki. yani 100km / 2.8lt yakıyor.
yani kmde 13kr yakıyor . (benzin 4.7tl)
şehirlerarası 100kmde 3-3,5lt leri buluyor. çünkü gaza daha fazlabasıyorsun. yakıtta haliyle artıyor.
Abi seninkide çok, benim anladığım kadarı ile 2.5 kasarsan 2.9 kadar çıkıyor.Ben hala Fatih'in o dik yokuşlu Antalya-Bodrum arası yollarda nasıl 2.1 yaktığını çözememişken iş başka boyutlara geçti :mrgreen: En sonunda Adem Abi ile takıcaz 2 adet yelken 1 litrede gideceğiz :queen: