Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
karburatörù değiştirip satacam. Yeni modelleri bekliyorum. Aklımda bajaj 200 ns, hero honda karizma, 2 ci el cbr 250 fikirleri dônüpduruyor. Para biriktiriyorum.



salcano wolf neyime yetmiycekse adam akıllı mekaniğini huyunu suyunu öğrenirim , daha sonra büyük motora geçerim neyin kafasını yaşıyosam
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ocakta yeni model geleceği kesinmi ? kaynak ?

kaynak moto sohbet bölümü :) bajaj kesin. Kuralkan, kanuni getirip satacak. Ondada güzel modeller var. Hero hondayı asya motor getirecek. Sen acele etme. Bikac ay daha bekleyip öyle karar vermeni tavsiye ederim. Ben bile ocak ayını bekliyorum. Veya varsın mart ayında gelsin. Bikaç ay daha para biriktiririm.
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
kaynak moto sohbet bölümü :) bajaj kesin. Kuralkan, kanuni getirip satacak. Ondada güzel modeller var. Hero hondayı asya motor getirecek. Sen acele etme. Bikac ay daha bekleyip öyle karar vermeni tavsiye ederim. Ben bile ocak ayını bekliyorum. Veya varsın mart ayında gelsin. Bikaç ay daha para biriktiririm.

senin motorun varda ecele etmiyom benim motorum yok saten geç bile kaldım sınava 5 ekimde grdim kurbandan sona ehliyet çıkıo ben ilk iş gidip alacağım 2- aydır ben almayı bekliom
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
salcano wolf neyime yetmiycekse adam akıllı mekaniğini huyunu suyunu öğrenirim , daha sonra büyük motora geçerim neyin kafasını yaşıyosam

hero hondayı gözüm kapalı alırım. Hatta 93 model evimin önünde var bitane sleek 100 sl modeli. Babamın. Bilmediğim motor değil yani. Şu an satılan çinden gelen cbf,cb, cb acelere kalitede 10 basar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

senin motorun varda ecele etmiyom benim motorum yok saten geç bile kaldım sınava 5 ekimde grdim kurbandan sona ehliyet çıkıo ben ilk iş gidip alacağım 2- aydır ben almayı bekliom

ama ocakta yeni gelen modelleri görünce ağzının suyu akar. Ah keşke bikaç ay daha bekleyip şu modeli alsaydım dediğin bi sürü model gelecek. Benden söylemesi. Karar senin.
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
hero hondayı gözüm kapalı alırım. Hatta 93 model evimin önünde var bitane sleek 100 sl modeli. Babamın. Bilmediğim motor değil yani. Şu an satılan çinden gelen cbf,cb, cb acelere kalitede 10 basar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



ama ocakta yeni gelen modelleri görünce ağzının suyu akar. Ah keşke bikaç ay daha bekleyip şu modeli alsaydım dediğin bi sürü model gelecek. Benden söylemesi. Karar senin.

amma yeni motor gelmesse çok pis küfür ederim :D saten hep 125 lik 150 lilik motorda sürmem o zmanda 250 lilik bakarım o zamana kadar wolfte ileri düzey sürüş tekniklerini fialn öğrenirim motorun mekaniğini filan tecrübe kazanırım anlıycan
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ramazan kanuni bajaj la, asya motor hero honda yla anlaştı diye biliyorum. Ama yeni modelleri fuardan sonra satarlarsa mart ayını bulur diye tahmin ediyorum. Genede bir iki ay beklemeni öneririm.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
ya bende ayni durumdayim ehliyeti almama az kaldi bajaji bekliyodum da ocakta gelicekse beklerimde marta kadar sabredemem keske kesin bi bilgi olsada ona gore hareket etsek
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
ya bende ayni durumdayim ehliyeti almama az kaldi bajaji bekliyodum da ocakta gelicekse beklerimde marta kadar sabredemem keske kesin bi bilgi olsada ona gore hareket etsek

Türkiyeye gelene kadar ohoo bide yani o motorlar gelimnce diğer firmalarda kendine çeki düzen verecek fiyatları belli değil , kaliteleri belli değil parça sıkıntısı olalcakbüyük ihtimal
bir yıl bekleyip o motorların durumuna göre almak daha mantıklı ilk gelecek parça sıkıntısı olacak sazan gibi atlamak olmaz önce başkları bizim için test etsin değilmi arkdaşlar forum denen bişi var başkaları alsın biz onlara soralım forumlardan koalisyon her türlü olur :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
karburatörù değiştirip satacam. Yeni modelleri bekliyorum. Aklımda bajaj 200 ns, hero honda karizma, 2 ci el cbr 250 fikirleri dônüpduruyor. Para biriktiriyorum.

adem abi motoru satacaksan ne diye karburatör alıyorsun abi belki alan kişi üstündekini beğenecek çalışmasını flan birde yeni aldığın karburatörü taktığında az yakacağının garantisi mi var ben o karburatörü taktığımda ilk deli gibi içiyordu benzini 3-3,5 litre yakıyordu ama ayar sonrası düştü ve 2,1 litreye kadar düşürdüm uzun yolda yani kullanımda ve ayarda önemli bence değiştirme derim boşa vakit kaybı motoruda değiştireceksin nasılsa
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
EGELİM ŞİŞKO AMET nerdesin hani eylül ün 18 in de gelecektin emanetleri hazırladım sen gelmeyince de başka birine ikram ettim :pl:
şansını kaybettin haberin olsun:wiinkk:


Len kaypak Sakaryalı gelemediysek insan bi arar sorar noldu başına bi halmi geldi neden gelemedin diye sonrada başkasına ikram edene kadar Kargo denen bi oluşum var verirdin oraya alırdık burdan (merak etme karşı ödemeli yapardın biz öderdik) :) Eylül 18 diye kesin tarihde vermedik bunuda hatırlatayım ama

Neyse gelelim neden gelmediğime aga öyle mübarek bi tarihte izne ayrılmışız ki şöyle bi aradım taradım milleti herkes işinde gücündeydi ulen dedim kendi kendime senin yokmu işin gücün var (derlenip toplanıp satılması gerek koskoca bi reno vardı) bende sarıldım işime gücüme arabayı derledim topladım sattım :cat:

Bir daha sezon sonu izne çıkarsam 2 olsun :farao: ben boşta oluyorum herkesler çalışıyor oluyor yahu :pr:


Adem her zaman söledim gene söylüyorum senin karbüratörde sıkıntı yok aga :bounce: SIKINTI SENİN SAĞ ELİNDE ::gazla::::gazla::::gazla::::gazla::::gazla::::gazla::
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adem kafaya koymuş bi kere,gerisi boş değişcek karbüratörü:) Bende farkında değildim bi ölçüm yaptım 100km/3ltyakıt sarfiyatı bi ayar yaptım bakalım ne gösterecek:silent:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet. Geçen yaptığım karburatör ayarından sonra rölanti sorunu yaşamaya başlamıştım. Ya çok devirli çalışıyodu yada stop ediyodu. Gaz kestikten sonra rolantiye geç düşüyodu. Canımı sıktı. Akşam gene karburatörü söktüm, ayar değiştirip tekrar ayar yaptım. Karburatörü taktım. Biraz düzeldi ama kulağıma karburatöre eğilince fıtı fıtı ses geldi. Karburatör biyerlerden hava alıyodu. Karburatörün silindir tarafındaki bağlantıdaki contada yırtık vardı. Onu tamir edip kaçağı giderdim. Şimdi tın tın çalışıyor çok düzgün. Bide ne kadar yakacak bakam bi ölçem.
Murat sen benden beter kırbaçlıyon motoru :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst