- Katılım
- 7 Tem 2013
- Mesajlar
- 166
karburatörù değiştirip satacam. Yeni modelleri bekliyorum. Aklımda bajaj 200 ns, hero honda karizma, 2 ci el cbr 250 fikirleri dônüpduruyor. Para biriktiriyorum.
salcano wolf neyime yetmiycekse adam akıllı mekaniğini huyunu suyunu öğrenirim , daha sonra büyük motora geçerim neyin kafasını yaşıyosam