Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sayın ahali,
cok az kullandıgım 2. motosiklet olarak kullandıgım kanuni bora mı satıyorum
2700 tl diyorum 3 deri çantalı siperli koruma demirli çiziksiz =)
bizden birine giderse güzellik yapıcam
sebep olarak cc yükseltmek için..
ilan milan vermedim aklınızda olsun..
buradan biri cıkarsa daha iyi olur en azından buradan birine yarar..
kız gibi bora satıyorum 5000 km de=)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tsubasa napcan bunu satıp :) ne alcan
cbr 250 r düşünüyorum...
veya ninja 250

Tsubasa resim isterik

artı ön cam taktım buna
imag0408xt.jpg
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Bosver tsubasa satma bi rektefe 250 cift silindir cupper olur o :D

izzet 115 son hız.. ama cok seri.. 2.3 litre filan yakıyor.. titreşim yok konforu var, ve neredeyse sıfır gibi.. inşallah dogru dürüst birine gider bu motosiklet
ama motosiklet dediğin 160 170 yapacak.. 120 km hızla stabil gidiyorsan o motosiklet alınır bilinir..
bu sürat uzun yol için cok ideal izzet
şimdi küçük aparatlar var hız için. sabitliyorsun basıp gidiyorsun...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ben gittim topik öldü. :santa: ah mt naaptın bu yeni mt mobil sürümünù değiştiripte :pr: mutlu arkadaşım yeni motorun hayırlı uğurlu olsun :rendeer: ahmet abi bana laptop topitop alsana :queen:
Lapitop için değilde topitop için söz verebilirim Adem efe :cherry: senin gibi torpak agası adama ben gibi eti belli budu belli devlet memurunun lapitop alması yakışık almaz herhalde değilmi :p
Tsubusa satma motorunu benden söylemesi ninjada alsan cbr da alsan çok ararsın Boranın yakıtını parça fiyatını benden söylemesi tertemiz motorun var bin dur işte :cat:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Hız sabitleyici takılırmı benim arabaya acaba ? zormu abi söyleinde aklıma geldi.. tabi en iyisi 250 lik bi motor.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hız sabitleyici takılırmı benim arabaya acaba ? zormu abi söyleinde aklıma geldi.. tabi en iyisi 250 lik bi motor.
Senin arabaya hız sabitleyici şöyle olur İzzetçim sizin orada Ankara asfaltı üzerinde bi tuğla fabrikası vardı oradan irice bi tuğla alırsın şöyle ağırca olanlarından hangi hızda sabitlemek istiyorsan o hıza çıkar ayağını gazdan çeker tuğlayı koyarsın gaz pedalının üzerine ohh mis gibi sabitlenir hızın :queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Senin arabaya hız sabitleyici şöyle olur İzzetçim sizin orada Ankara asfaltı üzerinde bi tuğla fabrikası vardı oradan irice bi tuğla alırsın şöyle ağırca olanlarından hangi hızda sabitlemek istiyorsan o hıza çıkar ayağını gazdan çeker tuğlayı koyarsın gaz pedalının üzerine ohh mis gibi sabitlenir hızın :queen::queen:


Ayagımın ayarı yok abi : ) asılıp duruyom gaza ah bide bogazlı ekzoz olcak :) ne dion sen ya :D yakıt umrumda olmaz.. Motorsiklet.Net stikeri varmı arabaya yapıstıram
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bu ara foruma pek yazasım gelmiyor.Adem abi ile muhabbet ediyorduk oda yazamıyor artık.Netsek ki ??
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benim buraya mt mobilden yazmam çin işkencesinden beter :pr: yönetime duyrulur. Ne vardı sanki eski sürümü kaldıracak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst