Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kusura bakmayın arkadaşlar. Cepten pc mode den yazamıyorum. Mt mobil sürüm tam bi çin işkencesi :pr: artık eskisi kadar aktif olamıcam. Napalım. Artık bensiz muhabbet edersiniz.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sensiz olmaz Ademim seksenim :cat: al bi ufak lapitop birde vınn devam edelim muhabbete klavye olayınıda önce tek parmak sonra iki parmak yavaş yavaş çözersin yafs o kadar zoru yok pc nin inan telefondan kolay geliyor bana :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben bilgisayarım yok demedimki? Bilgisayar özürlüyüm dedim. Evde laptop mu ne karın ağrısıysa var, kullanamıyorum.hanım kullanıyor.cepten takır takır yazıyodum, mobil versiyon format değiştirdi, istediğim sayfayı bulamıyorum. Pc mode ye geçiyorum, sayfa büyük, ne yazdığımı göremiyorum.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
İyi ya işte varmış laptop onu getir iş yerine tak bi vınn denen meretlerden yaz dur yavaş yavaş :cat: teknolojik telefonlardan daha kolay inan laptopu kullanması :cat: (en azından benim için öyle )

---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

Sen söyle yenge yazssın o zman adem abi :) :queen:
:queen: buda güzel bi çözüm bak :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayır kullanmıcam. Eskisi gibi cepten yazabilirsem yazarım. Yazamazsam uğraşmam. İyı geceler.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
Selam arkadaşlar nasılsınız? Mutlu neden satıyosun motoru bırakcanmı yoksa ?
motor u bırakmaya karar verdıgımde canlı bı kazaya sahıt olmustum.aksamına buraya yazmıstım.arkadaslar o tarıhlerde nasıhatlerde bulunmuslardı.ertesı sabah erkenden dusmustum yollara gezıp tozdum.farkettım kı ben aslında kelımenın tam anlamıyla mutlu oldugum yer motorumla gezdıgım saatler dakıkalar.ogun daha sıkı bı motorcu oldum.gelelım motoru nıye sattıgıma.kendı enıstemın ybr 250 sı var.16bın de daha.ıstanbulda artık kullanmıyo vakıt yetmezlıgınde.uzun zamandır ıstememe ragmen satmadı bana.ısrarlarıma ragmen al kullana dondu ıs.abi emanetın arkasından hep seytan gezer.adam arkadasım degılkı enıste sonucta.bı laptop ıcın neler yasadık kor olecek badem gozlu olacak.bu fıkırle artık satmayacagına kanaat getırdıgımde suzıkının yenı modelını ınceledım kadıkoyde.ınazumadan bahsedıyorum.kararımda almak tı.28 aralık odemelı anlasma yaptım adamla motorda yılbasından sonra teslım edılecektı satıcı enıstmın kankası.haber vermıs enısteye boyle anlastık dıye.enıstede nıyetımı anlayınca plaka ruhsat ıvır zıvıra 10bın nıye verıon kabılınden konustuk baya bı dun sabah yegen aradı dayı motoru gelıp alcak mıssın parayıda anneme vercekmıssın motor 7000 tl ımıs dedı.aradım enıteyı ustune alcam dersen masraflarda 7 bının ıcınde olsun dedı.konu bu.2 motora gerek yok.yerde yok.bırde ben buna orınklı zıncır taktırdım,on arka dıslı setını degıstırsım topcase taktım bu arada.bı hafta once olsa gerek kalmayacaktı bu masrafa.nıyetım kullanan bı kısı alsa cok sevınırım.seytan kulagına kursun motor bekledıgımden dahada ıyı cıktı.ama pıyasada bu motoru tanımıyo mıllet.kafada hep yamaha,honda.kullanan bılıyo kıymetını.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ozaman hayırlı uğurlu olsun YBR 250 in Mutlu kardeşim :rendeer: güle güle kullan inş. kazasız belasız bende dediğin kaza olayından ötürü bırakacaksın sandım üzüldümdü :sunny: şimdi ise sevindim daha üst sınıf bi motosiklet alacağın için :rendeer: ee daha yaza Erdekte deniz sefası burada gözleme sefası yapıcaz değilmi :cat::cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
ahmet abi. ybr 250 ben sana anlatamam bıle.senın yanında ben anca cırak degıl o anhtar getır goturcuu olurum ancak.bılyosunkı bu makınanın huyunu suyunu.34 yasın sahıbı ben bırkalamadıgım bı karadenız kaldı ıdealım bu yonde hatta batum a bıle gıdesım var.bu yıl gezı ıcın 700 dolar ayırmıstım.ancak 500 dolarını harcayabıldım.bu yılkı hedefım yada gezı butcem 1500 dolar.hatta bu motorun parasını dırek oraya aktarıcam.erdek bana 35km mesafede.havalar ısınsın nısan ayında baslıyoruz gezmeye.gözlemeye haftalık gelebılırım hatta o derece.sende erdek harıcı guneymarmara ve ege planın koy ortaya.planı yapalım.bu yıl 1 temmuz 31 temmuz arası sadece tatıl ve gezı ıcın ayırıyorum.keza yıllardır hatta bu salcoyu alana kadar gunu bırlık 4-5 saatlık gezı fırsatları yaratmaya calısıyordum kendıme.abı calış calış oda bı yere kadar.hayat devam edıyor.ben bırdaha asla 34 yasında olmayacagım.asla bu ımkanlara gerı donemeyecegım.belkı 10 yıl sonra bambaska bı hayat benı beklıyo olacak veya belkıde sabaha varamayacagım. o sebepten elım ayagım tutarken hayatta benı bukadar mutlu,huzurlu hısettıren motordan vazgecmem mumkun degıl gıbı gorunuyor.yada benım gordugum resım sımdılık bu.dedıgım gıbı planı saglam yapalım hazırlıkları ona gore denk getırelım cıkalım memleketımın en ucra koselerıne gıdelım.gezelım gorelım yarenlık edelım.tek amac bu olsun bakı olan kardeslıgımız olsun
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abi. ybr 250 ben sana anlatamam bıle.senın yanında ben anca cırak degıl o anhtar getır goturcuu olurum ancak.bılyosunkı bu makınanın huyunu suyunu.34 yasın sahıbı ben bırkalamadıgım bı karadenız kaldı ıdealım bu yonde hatta batum a bıle gıdesım var.bu yıl gezı ıcın 700 dolar ayırmıstım.ancak 500 dolarını harcayabıldım.bu yılkı hedefım yada gezı butcem 1500 dolar.hatta bu motorun parasını dırek oraya aktarıcam.erdek bana 35km mesafede.havalar ısınsın nısan ayında baslıyoruz gezmeye.gözlemeye haftalık gelebılırım hatta o derece.sende erdek harıcı guneymarmara ve ege planın koy ortaya.planı yapalım.bu yıl 1 temmuz 31 temmuz arası sadece tatıl ve gezı ıcın ayırıyorum.keza yıllardır hatta bu salcoyu alana kadar gunu bırlık 4-5 saatlık gezı fırsatları yaratmaya calısıyordum kendıme.abı calış calış oda bı yere kadar.hayat devam edıyor.ben bırdaha asla 34 yasında olmayacagım.asla bu ımkanlara gerı donemeyecegım.belkı 10 yıl sonra bambaska bı hayat benı beklıyo olacak veya belkıde sabaha varamayacagım. o sebepten elım ayagım tutarken hayatta benı bukadar mutlu,huzurlu hısettıren motordan vazgecmem mumkun degıl gıbı gorunuyor.yada benım gordugum resım sımdılık bu.dedıgım gıbı planı saglam yapalım hazırlıkları ona gore denk getırelım cıkalım memleketımın en ucra koselerıne gıdelım.gezelım gorelım yarenlık edelım.tek amac bu olsun bakı olan kardeslıgımız olsun
Estafurullah Mutlu kardeşim o nedir öyle çırak falan::utangac: buradaki herkesin herkesten öğreneceği bir şeyler vardır:bounce: Evet YBR 250 bizim gibi insanlar için makinanın Nirvanasıdır artık :cat: çok iyi bi seçim olmuş senin için Allah herkese nasip etsin inş. gönlünde yatan aslanı :rendeer: aslında bizim planlardada haziran başı Karadeniz gezisi vardı ama temmuz ayı içinde de bir gezi planayabiliriz ama bunun için temmuzdan önce bi araya gelip tanışıp kaynaşıp başbaşa plan yapmak lazım :cat: onuda yaparız inş. Benim sezon Mart sonu Nisan başı açılır o zaman kesin bi plan program yapabiliriz kardeşim esen kal :rendeer::king:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
valla abi ben 28 nısan 2012 tarıhınden ıtıbaren motorla gezıyorum oncesınde 100luk cup vardı onunla bıle fatıh ı tanıyosun zaten karacabeyde karsılasmıssınız aslında benı bu ıslere bulastıranda o dur.onunla kısa kosu bandırma bogaz derken baktım adam basıp gıdıyor olmayacak boyle deyıp bunu aldım hatta fatıh dedı dıye hıc arastırmadan aldım. 2gun once bı ev alma durumum var benım karacabeyden onada soylemıstım haber ver bu tarz bı ev denk gelırse dıye aradı ewe bakmak ıcın bulustuk her bulustugumuzda hemen km ye bakıyo benım 10850 felandı ıyı gezıyon falan konustuk kendısı bu aralar pek gezemıyo malum odemeler yogun ew aldı araba aldı 2 yıl ıcınde oldu bunlar.asıl anlatmak ıstedıgım yada tecrube ettıgım olay su hava sıcaklıgı 14-15 derecelerı buldugunda ben heryere gıderım tecrubeyle sabıt bu durum.ustundekı hava sıcaklılkları zaten tum engellerı ortadan kaldırıyo.faceden arkadaslık ıtegı gonderıcem sana abı orada eskı gezılerımız var hem ılk adımımız olsun kaynasalım yahu...
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
@salcano_7946 (Mutlu TULU); Mutlu bey yeni motorunuz hayırlı uğurlu olsun. Kazasız, belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben gittim topik öldü. :santa: ah mt naaptın bu yeni mt mobil sürümünù değiştiripte :pr: mutlu arkadaşım yeni motorun hayırlı uğurlu olsun :rendeer: ahmet abi bana laptop topitop alsana :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst