Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Bakıcaz artık.. cb mi olur ybr mi wolfmu :D ama askerden sonra alırım heralde motoru koyacak yerim yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

Motor ehliyetin var gidip araba alıyosun. aklını seveyim aklını :mrgreen:



Aaha geldi galardonili :D mengü apaci o resim ne ya :)

Sen rahat olsana ya A2 ehliyetim Araba ruhsatının içinde :) Polisler cevirmede geciyor :D
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
cb mi?
şaka yapıosun demi izzet?
izzet olm bu forumda takılıyosun cb ye para kaptrılmıcagını anlamaıdn mı :D
cb alacagına mondi drift al daha ii
en azından daha hızlı
ikiside titiriyor
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar bulunduğum yerde pirelli lastik satan yer yok dura traction alan arkadaşlar bana link verebilirmi ...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
cb mi?
şaka yapıosun demi izzet?
izzet olm bu forumda takılıyosun cb ye para kaptrılmıcagını anlamaıdn mı :D
cb alacagına mondi drift al daha ii
en azından daha hızlı
ikiside titiriyor



Bilmem uzaklastık baksana forumu 3660 olmus vay be :) De nasıl vereyim 4500 ybr ye 2700 mh ye :D 7000 e araba almısım :D sıra b de :)
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
171
dokunmayın izzetime :cherry: adam mecbur kalmasa motor alacak, ama araba konusu açmasıda yanlış bir şey değil bence..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Bilmem uzaklastık baksana forumu 3660 olmus vay be :) De nasıl vereyim 4500 ybr ye 2700 mh ye :D 7000 e araba almısım :D sıra b de :)
olm cb alınır mı deli misin
millet satmaya ugraşıyor satamıyor
sen alıcam diyon
adem abi ahmet abi duyarsa senin cb alacagını manisaya gelir döver geri dönerler.
sacmalama 2. el temiz wolf al bora al kadırga al..
bizim jianshe den şaşma
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Nerden bilem titreyen motoramı bindim sanki ya :) Araba titremiyor ama onu biliom :D Artık ss bile alırım ne diyon ya abi :D tek basıma sürücem artık :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Nerden bilem titreyen motoramı bindim sanki ya :) Araba titremiyor ama onu biliom :D Artık ss bile alırım ne diyon ya abi :D tek basıma sürücem artık :D
Araba titremez çünkü motor takozlar üzerinde duruyo. Motosiklette ise motorun üzerine oturuyosun şase motor bağlantısında en ufak esneklik yok.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Araba titremez çünkü motor takozlar üzerinde duruyo. Motosiklette ise motorun üzerine oturuyosun şase motor bağlantısında en ufak esneklik yok.

mengu sana da lazım wolf , para cıksın bana totodan
ikinize sıfır bora cekicem
bora niye alayım la benim gibi arkadaşsız kalırsınız
harley alak size binersiniz (koyacak benzin bulursanız)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
izzet cb alma. Ybr, wolf, kadırga, bora falan al. Hatta drift al ondan iyidir :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
mengu sana da lazım wolf , para cıksın bana totodan
ikinize sıfır bora cekicem
bora niye alayım la benim gibi arkadaşsız kalırsınız
harley alak size binersiniz (koyacak benzin bulursanız)
Benim 150MX titremiyoki hiç, balansör var. Çok da deli çekiyo 0 dan 100'e kadar hiç tıkanmadan çıkıyo.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
img00196201211091735.jpg

CG Balancer candır, şu zerafete bakınız.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anes motor sitesinde var...en ucuz orasıydı ben aldığımda...kargosu da hızlı 2 günde elimdeydi lastikler...

Cevap için teşekkürler arkadaşım baktım orda takım 200tl fiyatı bumudur?
yazarken gözükmemişti yazın...
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
anes motorda unilli lastıkte suanda bı kampanya var.49.90 takım halınde 100 tl.bu lastık hakkında bılgısı olan varmı.kullanan varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst