- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
ben bodruma gelicem abi..wolf al ama wolsvagen wolf değil, salcano wolf :queen:
beni de tatlı gibi kowarsan ..
wolf unun egzostuna gece gelir patates sokarım, motorun aküsünü calarım...
baştan anlaşalım abi
ben bodruma gelicem abi..wolf al ama wolsvagen wolf değil, salcano wolf :queen:
Motor ehliyetin var gidip araba alıyosun. aklını seveyim aklını :mrgreen:
cb mi?
şaka yapıosun demi izzet?
izzet olm bu forumda takılıyosun cb ye para kaptrılmıcagını anlamaıdn mı
cb alacagına mondi drift al daha ii
en azından daha hızlı
ikiside titiriyor
olm cb alınır mı deli misinBilmem uzaklastık baksana forumu 3660 olmus vay beDe nasıl vereyim 4500 ybr ye 2700 mh ye
7000 e araba almısım
sıra b de
![]()
Araba titremez çünkü motor takozlar üzerinde duruyo. Motosiklette ise motorun üzerine oturuyosun şase motor bağlantısında en ufak esneklik yok.Nerden bilem titreyen motoramı bindim sanki yaAraba titremiyor ama onu biliom
Artık ss bile alırım ne diyon ya abi
tek basıma sürücem artık
![]()
Araba titremez çünkü motor takozlar üzerinde duruyo. Motosiklette ise motorun üzerine oturuyosun şase motor bağlantısında en ufak esneklik yok.
Benim 150MX titremiyoki hiç, balansör var. Çok da deli çekiyo 0 dan 100'e kadar hiç tıkanmadan çıkıyo.mengu sana da lazım wolf , para cıksın bana totodan
ikinize sıfır bora cekicem
bora niye alayım la benim gibi arkadaşsız kalırsınız
harley alak size binersiniz (koyacak benzin bulursanız)
anes motor sitesinde var...en ucuz orasıydı ben aldığımda...kargosu da hızlı 2 günde elimdeydi lastikler...Selam arkadaşlar bulunduğum yerde pirelli lastik satan yer yok dura traction alan arkadaşlar bana link verebilirmi ...
anes motor sitesinde var...en ucuz orasıydı ben aldığımda...kargosu da hızlı 2 günde elimdeydi lastikler...
Ben Unilli kullanıyorum çok memnunum. CST Duro tarzı lastiklerle alakası yok.anes motorda unilli lastıkte suanda bı kampanya var.49.90 takım halınde 100 tl.bu lastık hakkında bılgısı olan varmı.kullanan varmı?