Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet doğrudur. Düzde 115 le giderken ben, beni el sallayarak geçti :pr: şöyle bi laf etmiştim 1 yıl kadar önce. Eğer ben düzde tam gaz giderken yanımdan bi ybr geçtiğini görürsem bu motoru direk satarım. Bu lafı etmiştim. Yıllardır hiç bi ybr geçememişti. İlk oldu. Sözümde durdum sattım. Bitanede elimde 2005 tıtan es var. Onuda satacam. Yerine eski kasa titan alıcam. :)
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
evet doğrudur. Düzde 115 le giderken ben, beni el sallayarak geçti :pr: şöyle bi laf etmiştim 1 yıl kadar önce. Eğer ben düzde tam gaz giderken yanımdan bi ybr geçtiğini görürsem bu motoru direk satarım. Bu lafı etmiştim. Yıllardır hiç bi ybr geçememişti. İlk oldu. Sözümde durdum sattım. Bitanede elimde 2005 tıtan es var. Onuda satacam. Yerine eski kasa titan alıcam. :)

Eski kasa ''Titan''lar şuan sizde ki ''Titan''lardan daha mı hızlı? Daha sorunsuz olduğunu daha önce yazmıştınız. Hız konusunu belirtmemiştiniz. Bu konuda da bizleri aydınlatıp bilgilendirirseniz çok sevinirim. ''Bilgi paylaştıkça değerlenir'' diye de bir söz hatırlıyorum, sanki. Honda'lar pek hırçın, deli dolu, nerden çıktığı belli olmayan değil de daha böyle sessiz, sakin kullanıma uygun gibi geliyor (bu yorumum sadece ''Titan''lar için, gerisi malum pırt, tırt, cırt...). Yanlışmıyım, hem fikirmisiniz bu konuda?

Dip not: Benim kullandığım ''Titan''ın motor'unun sol kısımında bir yerde ''Made In Brasil'' yazıyordu. Bu hangi kasa oluyor?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o yeni kasa beter böcek. Yeni kasalar oturaklı değil. Şöyle, eski kasaların viraj kabiliyeti,denge yeni kasalara göre daha iyi. Eski kasalar daha sorunsuz ve problemsiz. Yeni kasaların parçaları çok pahalı. Eski kasalara çin cg motor parçaları uyuyor. Eski kasalar 80 le nasıl gidiyosa, 130-140 gibı hızlara çıktığında aynı dengede gidiyor. Yeni kasa 100 den sonra çok sapıtıyor denge konusunda. Motora hakimiyet azalıyor. Yeni kasanın arka kısmı çok yüksek dengeyi bozuyor. Hız konusuna gelince hemen hemen aynı. Es ler 12.5 hp. Cg ler ve eski kasalar 11 hp. 2002 eski kasa yeni motorlu delüx modelleri 12.5 hp. Başka soru varsa alayım.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
o yeni kasa beter böcek. Yeni kasalar oturaklı değil. Şöyle, eski kasaların viraj kabiliyeti,denge yeni kasalara göre daha iyi. Eski kasalar daha sorunsuz ve problemsiz. Yeni kasaların parçaları çok pahalı. Eski kasalara çin cg motor parçaları uyuyor. Eski kasalar 80 le nasıl gidiyosa, 130-140 gibı hızlara çıktığında aynı dengede gidiyor. Yeni kasa 100 den sonra çok sapıtıyor denge konusunda. Motora hakimiyet azalıyor. Yeni kasanın arka kısmı çok yüksek dengeyi bozuyor. Hız konusuna gelince hemen hemen aynı. Es ler 12.5 hp. Cg ler ve eski kasalar 11 hp. 2002 eski kasa yeni motorlu delüx modelleri 12.5 hp. Başka soru varsa alayım.

Maşaallah :)
''Titan''lar hakkında ''tr.wikipedia.org''da bu kadar bilgi yok! :cat:
-''Wolf''ler nasıl? Yüksek hızlarda (110-120 km/h) viraj alma kabiliyeti, o hızda ani fren sırasında tepkisi nasıl, 2 kişi bayır aşağı kaç yapar, 2 kişi tek kişi yakıt sarfiyatında fazla fark oluyor mu?.. :cherry:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Şu motorun başlığındaki muhabbeti ve samimiyeti forumun hiçbir başlığında görmedim. Sırf muhabbette yer almak için Apache hayalimden vazgeçip Wolf alasım geliyor. Açıkçası çok ikilemdeyim :) Meriçin motoru çok güzel, daha önce de talip olmuştum fakat o zaman durumum el vermiyordu. Meriç, Şubat tatilinde eğer motorun satılmazsa ve bende durumları ayarlayabilirsem senle tekrar iletişime geçebilirim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
wolf tekerlere bağlı diyelim, şu an viraj kabiliyeti iyi. Yeni kasa titanlardan iyi, eski kasa titanlardan kötü. Frenleme biraz kötü ama ben bunu balataların adiliğine veriyorum. İyi kaliteli balatalarla ve iyi yol tutan lastiklerle fren kabiliyetinin artacağına inanıyorum. Wolf tekere gelmez titanlar gibı. Arka lastik göbekte darbe emici takozlar var. Düşük devirde titanlar daha torklu. Yakıt titanlar 100 kmde ortama 2.1-2.5 litre iken ybr nin yakıt ortalaması 2.4-2.8 arası. Benim gibi titanın motorla oynarsanız biraz daha çok yakıyor.bayır aşa wolf le en çok 135, titanla 150 gördüm. Orjinal titanın değeride en fazla rampa aşa 135 tir. Titanda 2 kişı veya tek benzinde fark olmuyor, wolf te oluyor. Onu tıtanın torkuna bağlıyorum.başka soru alabilirım :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tayfur wolfün virajları lastikleri değiştirirsen çok güzel oluyor.Manisa-İzmir arasındaki sabuncu veli virajını bilenler bilir.genelde 80-90 arası gidiyorum savurma kayma vb. birşey yaşamadım bugüne kadar.

@ Blackeagletr
Dostum fiyatta biraz pazarlık yapsam alıcı varda pazarlığa yanaşmıyorum.Yaşasın kötülük :pl: :pl: .Tanıdık bildik birine gitsin istiyorum bende.Şubata kalırsa konuşur alaşırız bir şekilde nasip kısmet.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Şu motorun başlığındaki muhabbeti ve samimiyeti forumun hiçbir başlığında görmedim. Sırf muhabbette yer almak için Apache hayalimden vazgeçip Wolf alasım geliyor. Açıkçası çok ikilemdeyim :) Meriçin motoru çok güzel, daha önce de talip olmuştum fakat o zaman durumum el vermiyordu. Meriç, Şubat tatilinde eğer motorun satılmazsa ve bende durumları ayarlayabilirsem senle tekrar iletişime geçebilirim :)

sağol arkadaşım. Bende en samimi muhabbetleri burda bulduğumdan ve burdaki değerli arkadaşlarımın tavsiyeleriyle wolf aldım 2 ci el. 32 binde motora bakmadan gözü kapalı, motoru görmeden, hatta binmeden aldım. 35 bindeyim. 1 kere yağ değiştirdim. Tıkır tıkır işliyo. Tavsiye ederim.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
wolf tekerlere bağlı diyelim, şu an viraj kabiliyeti iyi. Yeni kasa titanlardan iyi, eski kasa titanlardan kötü. Frenleme biraz kötü ama ben bunu balataların adiliğine veriyorum. İyi kaliteli balatalarla ve iyi yol tutan lastiklerle fren kabiliyetinin artacağına inanıyorum. Wolf tekere gelmez titanlar gibı. Arka lastik göbekte darbe emici takozlar var. Düşük devirde titanlar daha torklu. Yakıt titanlar 100 kmde ortama 2.1-2.5 litre iken ybr nin yakıt ortalaması 2.4-2.8 arası. Benim gibi titanın motorla oynarsanız biraz daha çok yakıyor.bayır aşa wolf le en çok 135, titanla 150 gördüm. Orjinal titanın değeride en fazla rampa aşa 135 tir. Titanda 2 kişı veya tek benzinde fark olmuyor, wolf te oluyor. Onu tıtanın torkuna bağlıyorum.başka soru alabilirım :)

İyi ya. Tek kullanmıştım. 2 kişi nasıl tepki vereceğini merak ediyordum. Baya baya tatmin ediciydi cevabınız. Çok teşekkür ediyorum.

-Tubeless lastiklerle randuman alabilirmiyim hocam? Yani, yanaklardan fısır fısır salmaz dimi.
-Zincir ve zincir dişlileri nasıl? Fabrikasyon iş görür mü? Sonuçta 35.000 km'de motorunuz (Maşaallah Subhanallah) engin tecrübeniz mevcuttur bu konuda.
-Buji'yi ne sıklık ile değiştiriyorsunuz? Değiştirme isteği duydunuz mu?
-Şase'de paslanma belirtileri, boya atmalar mevcutmudur?
-Kuyruk bagaj'ı demir'i/sehpa'sı sağlam mıdır? (Bana sağlam gibi geldi, karşımda tecrübe varken sormak istedim)
-Debriya, gaz ve hız tellerinde kopma aşınma oldu mu?

Adem kardeşim şimdilik bu kadar soru geldi aklıma :cherry:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
-Tubless ile sorun yaratmıyor jantlar ama gene her ihtimale karşı içlastik konulmasından yanayım.Forumda bir arkadaş eski model tvs ile bu sebepten kaza yapmıştı
-Orjinal zinciri hor kullanırsan çabuk uzuyor ama sakin kullanımla 30k kullanılabilir.Dizliler gayet güzel :) :)
-Ben 2 binde falan değiştiriyorum.Değiştirilmesede performans kaybı olmuyor ama bakma pimpirikliyim değiştiriyorum.Fatih 5 binde iridyum takıp 32 bine kadar kullanmıştı.Adem abi değiştirmişti aldıktan sonra
-Şase konusunda hiçbir problem yok.
-Orjinal bagaj demirine 29 lt çanta bağlı.En son dükkana deterjan aldığımda 2x20 kg toz detarjanı lastikle bağlamıştım.Problem yaşatmadı.
-Orjinal telleri gayet kaliteli.Ben motoru kendim topladığımdan ters yerden geçirmişim ilk aldığımda 500 km de falan koptu tel.Sonraki taktığımda en ufak sıkıntı yaşamadım.

Adem abiden cevap istemişsin ama ben biraz daha erken davrandım :) :)
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
-Tubless ile sorun yaratmıyor jantlar ama gene her ihtimale karşı içlastik konulmasından yanayım.Forumda bir arkadaş eski model tvs ile bu sebepten kaza yapmıştı
-Orjinal zinciri hor kullanırsan çabuk uzuyor ama sakin kullanımla 30k kullanılabilir.Dizliler gayet güzel :) :)
-Ben 2 binde falan değiştiriyorum.Değiştirilmesede performans kaybı olmuyor ama bakma pimpirikliyim değiştiriyorum.Fatih 5 binde iridyum takıp 32 bine kadar kullanmıştı.Adem abi değiştirmişti aldıktan sonra
-Şase konusunda hiçbir problem yok.
-Orjinal bagaj demirine 29 lt çanta bağlı.En son dükkana deterjan aldığımda 2x20 kg toz detarjanı lastikle bağlamıştım.Problem yaşatmadı.
-Orjinal telleri gayet kaliteli.Ben motoru kendim topladığımdan ters yerden geçirmişim ilk aldığımda 500 km de falan koptu tel.Sonraki taktığımda en ufak sıkıntı yaşamadım.

Adem abiden cevap istemişsin ama ben biraz daha erken davrandım :) :)

Meriç sen ne yapmışsın öyle. 40 kg! Mübarek motor değil, açık kasa kamyonet sanki :mrgreen:
Zincir de iyi, şase de iyi, top yekün olarakta iyi, tam alınası motor.
Motor'u konforlu, vibrasyon yok, gaz'ı açtın mı uzuyor, çok yakmıyor...
Üstelik bütün bunları cüz-i bir fiyat'a sunuyor. Harikulade :cat:
Bu ''Wolf''ü alma ihtimalim %80'den %90'a çıktı, gerçi Mart'a Nisan'a çok var. Fazla zamlanmaz umarım :pale:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Enflasyon oranında zam gelecek ona yapcak birşey yokta satışa göre artabilir. Bu arada enflasyon oranı %7.8 tüm cezalara vergilere aynı oranda zam var
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
Enflasyon oranında zam gelecek ona yapcak birşey yokta satışa göre artabilir. Bu arada enflasyon oranı %7.8 tüm cezalara vergilere aynı oranda zam var

E o zaman ''Wolf'' Mart-Nisan aylarında; 3.000-3.200 TL arası olur (plakasız!). Yok enflasyon, yok kriz, yok az kazandım kurtarmıyor, son satıcı zam mı. Olur yani 3.000-3.200 TL :pale: Ülen nerden gittim CB aldım, hay aklıma, mantığıma, saflığıma... :salut:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Meriç abi.. cocuk hastanesine kadar cıksam cevirme varmı ya otoraflarda gördünmü :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-Tubless ile sorun yaratmıyor jantlar ama gene her ihtimale karşı içlastik konulmasından yanayım.Forumda bir arkadaş eski model tvs ile bu sebepten kaza yapmıştı
-Orjinal zinciri hor kullanırsan çabuk uzuyor ama sakin kullanımla 30k kullanılabilir.Dizliler gayet güzel :) :)
-Ben 2 binde falan değiştiriyorum.Değiştirilmesede performans kaybı olmuyor ama bakma pimpirikliyim değiştiriyorum.Fatih 5 binde iridyum takıp 32 bine kadar kullanmıştı.Adem abi değiştirmişti aldıktan sonra
-Şase konusunda hiçbir problem yok.
-Orjinal bagaj demirine 29 lt çanta bağlı.En son dükkana deterjan aldığımda 2x20 kg toz detarjanı lastikle bağlamıştım.Problem yaşatmadı.
-Orjinal telleri gayet kaliteli.Ben motoru kendim topladığımdan ters yerden geçirmişim ilk aldığımda 500 km de falan koptu tel.Sonraki taktığımda en ufak sıkıntı yaşamadım.

Adem abiden cevap istemişsin ama ben biraz daha erken davrandım :) :)
Meriç sen tubeles lastikte iç lastikmi kullanıyorsun?İridyum buji numarasını biliyormusun?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tatlı o yol üstünde çevirme her gece oluyor bu gece ne olur bilmiyorum.

Şuan içlastik yokta geçen almıştım içlastik ile kullanacağım.YBR için dersen verirler abi tam bilmiyorum.

Herkezin yeni yılı kutlu olsun.Yeni yılın hepinize sağlık mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tatlı o yol üstünde çevirme her gece oluyor bu gece ne olur bilmiyorum.

Şuan içlastik yokta geçen almıştım içlastik ile kullanacağım.YBR için dersen verirler abi tam bilmiyorum.

Herkezin yeni yılı kutlu olsun.Yeni yılın hepinize sağlık mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum.
Sağolasın Meriç bende tüm arkadaşların yeni yılını kutlar sağlıklı ve huzur dolu bir yıl dilerim...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Tatlı o yol üstünde çevirme her gece oluyor bu gece ne olur bilmiyorum.

Şuan içlastik yokta geçen almıştım içlastik ile kullanacağım.YBR için dersen verirler abi tam bilmiyorum.

Herkezin yeni yılı kutlu olsun.Yeni yılın hepinize sağlık mutluluk ve huzur getirmesini diliyorum.



Askeriye nin orlarda kesin vardırda.. cıkıp bi gezeyim dedim.. ama vazgectim.. yarın gece ins :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst